Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

tirsdag 20. april 2010

Fin ny blogg og endelig med rett link


En av mine anonyme lesere kunne fortelle meg at hun hadde startet egen blogg, og jeg måtte selvfølgelig ta meg en kikk. Jeg ble så begeistret at jeg har fått låne et par bilder fra Shine Design.Dette er hjertebankbilder for meg. Synes lampen som ble ny ved hjelp av maling og retrostoff er så flott! Jeg laget også slike lamper for en stund siden og det er kjempemorsomt!
Ta en tur innom Shine Design da vel!

13 kommentarer:

  1. ..Oi..Skjønne bilder, herlig insoirasjon:)
    Når jeg trykker på shine design kommer jeg ikk einn på bloggen hennes, men inn på min egen oversikts-side..Merkelig:/

    Får prøve igjen senere.

    ~~♥~~

    SvarSlett
  2. Takk for tipset !
    Skal inn og besøke sporenstreks ;)

    SvarSlett
  3. Øv - linket virker ikke...det ser ellers spændende ud...;-)

    kh
    Trine

    SvarSlett
  4. Så gøy da....at du har vært til inspirasjon:)
    Skal titte inn til henne en tur:)
    ha en fin kveld
    eddaKlemmer tild deg:)

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder, takk for tipset, der skal jeg ta meg en titt innom.....
    klem victoria

    SvarSlett
  6. heihei..
    den bloggen virker veldig spennende men kommer meg ikke inn på den.. får opp en blank side når jeg trykker på koblingen..

    SvarSlett
  7. Her skal jeg titte inn med engang, deilige bilder ;) Regner med at du har fått tips allerede, men må jo bare si at jeg ble veldig glad da jeg så din fine butikk på Klikk.no! Synes det var noe kjent med de stoffene på bildet ja ;) Klem

    SvarSlett
  8. Å så flotte bilder. Denne bloggen tror jeg at jeg må ta en titt på :)

    Ha en strålende kveld!

    PS: fikk ikke linken til å funke..

    SvarSlett
  9. Takk for tips! Var innom en tur, og det falt virkelig i smak!

    SvarSlett
  10. God morgen makker :))
    Dette ser lovende ut! Hjertebankbilder for meg også! Klikker meg inn etter dette. Herlig med nye bloggere som dette :)Tapeten var til å dø av! Tror jeg må ta en sving innom Retrovilla igjen snarest! Klemmer fra Kardemomme :))

    Herregud! Jeg har jo ikke fått med meg innlegget under! Åååå, den utestua er så flott!! Herlig med boller med glasur og koselig prat rundt bordet. Superfine bilder i dette innlegget! Klemmer igjen :))

    SvarSlett
  11. Så masse fint. gøy å oppdage nye bloggere.

    SvarSlett
  12. Heisann!Ville bare si at jeg synes du har en flott blogg, jeg blir helt glad av å følge med her.Jeg har fulgt med deg lenge, men har først våget meg på en kommentar nå.Retrostoffene du bruker er helt fantastiske, og lappeteppene blir så fine!Håper du fortsetter med bloggingen og syingen lenge!Det er så fint å kunne følge med på din blogg og bli inspirert:)
    Hilsen Andregasellen

    SvarSlett
  13. Å helledussen. Tapeten nærmest kamera var vår tapet hjemme i de gode gamle søttiåra. Mimre....

    SvarSlett