Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

mandag 30. april 2012

Blått, sort og hvitt


Jeg LIKER blått sammen med sort og hvitt. Jeg er nesten avhengig av sort i nærheten av blått.
Da Hapel-Anne og jeg hadde utestuebutikk, kom Anne med to av den flotte grafiske løperen. Jeg bet meg merke i den med en gang, men vi var veldig disiplinerte Anne og jeg. Selv om vi simpethen bare kunne byttet varer og vært fornøyde, lot vi kundene først handle det de ønsket.
Da alle de søte kundene våres hadde ruslet hjem, kikket vi over de resterende varene og byttet noen. Jeg endte da opp med denne fine løperen jeg hadde sett på hele dagen.
Synes den kler det sorthvite Marimekko serviset vårt.

Det har vært en aktiv og fin helg. I går tok vi som mange sandefjordinger gjør med jevne mellomrom en "harrytur" over til Søta Bror og handlet kjøtt til grillsesongen.
Det er nemlig ferjeforbindelse mellom Sandefjord og Stømstad, men denne gang tok vi Horten-Moss begge veier. Vi langtidsplanlegger sjelden ting og bestemmer oss gjerne 10 minutter før vi drar. Da var det ikke billetter igjen på ferja her fra byen.

Lørdag opplevde jeg en hver interiørbloggers drøm. Fikk et fantastisk flott tilbud og koset meg stort. Det skal jeg fortelle om i morgen.

GLAD NY UKE TIL DEG!












7 kommentarer:

  1. Så fint sammen :) Gleder meg til å høre om tilbudet :)

    SvarSlett
  2. Blått er en favoritt hos meg også, og sammen med svart og hvitt blir det helt nydelig. Min kjære bestemor kunne ikke fordra blått. Fikk hun en gave i blått, sukket hun tung: "Og så jeg som ikke liker blått". Et artig minne. Gleder meg til å høre hva spennende du har på gang!

    SvarSlett
  3. Det blir spennende å høre hva som skal skje!! Fine bilder, og de fargene er flotte sammen, ja! God 1.mai til deg og dine!

    SvarSlett
  4. Kunne ikke vært mer enig, elsker den blåfargen du viser OG Marimekko! Har hengt meg veldig opp i en svart-hvit fase, mens fargen blå virker å være en livslang forelskelse så langt :) Fin 1. mai til deg! Klemmer

    SvarSlett
  5. Nydelig løper.
    Gleder meg til å høre hva som er så spennende.
    Klem Tone

    SvarSlett
  6. Nydelige farver som vanlig i fin Kasparaånd. Herlig å høre at dere også er en "på sparket familie". Spennende med nye prosjekter da. Venter i spenning. Klem Anki

    SvarSlett
  7. Hei på deg!!
    Den løperen var bare så stilig!!
    Superfin Kaspara-kjole:-)))
    Har to duker som jeg lenge har planlagt å sy noe av, men kommer ikke i gang..... Etter å ha sett det fine grønne skjørtet ditt, fikk jeg lyst til å prøve meg på et skjørt selv.
    I dag har det vært sommer her i Farsund, helt nydelig!! En flott start på mai:-))
    Fortsatt fin søndag til deg, Kaspara!!
    Klem Siri

    SvarSlett