Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

fredag 27. april 2012

Viktig tilbehør og fin helg til deg!


Tilbehør ved siden av selvsydde ting er morsomt! Måtte jo selvfølgelig sy et lite nett til skjørtet.
I dag fikk jeg tatt bilde av skjørtet på den andre siden også med den lille lommen og hekla-lappen
som skjuler en vanskelig flekk.
Skjørtet kan brukes begge veier, lomme foran eller på baksiden etter som man lyster.

Fredag er her og langhelg står for døren. Ungene skal ikke på skolen før onsdag, lav vekkerklokke-faktor de neste dagene altså!
Snart kommer Gutta Boys inn døra og da skal moder`n bli med dem til frisøren. Så skal hun på en så pen og høflig måte (og litt brydd) prøve å forhindre at gutta får "skrekk-frisøren" som alltid kommer med barbermaskinen og klipper kort-kort. Mine langhårete gutter er blitt litt mindre langhårete etter hvert, men en del hårprakt skal da få bli!

KOSELIG HELGESTART TIL DEG!

16 kommentarer:

  1. Pictures and accessories are
    really beautiful.
    Have a wonderful weekend to you.
    Exam Sheets

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det er det skjørtet, Kaspara:) Og med det lille nettet blir det jo et helt antrekk;)
    Deilig med langhelg, jeg har også fri helt til onsdag, gleder meg til å ha tid til noen kreative sysler på mandag:) Vi reiser til min mor i helga:)
    det er fint med litt lengde på håret til gutter, synes jeg, det har vår 21-åring også;)
    God helg til deg og dine fra Trine:) Klem

    SvarSlett
  3. Veldig deilig med langhelg! Det blir det her også, så vi har store planer om å kose oss. Lykke til hos frisøren! :)

    Nyt dagene med gutta dine! Klem fra meg.

    SvarSlett
  4. Et nydelig sett du har sydd! Blir glad av å lese bloggen din:-) God helg!

    SvarSlett
  5. Herlig skjørt og herlig nett, Kaspara! Det gir alltid masse energi å være innom bloggen din! De kleshengerne er også helt toppen! Håper Gutta Boys er fornøyde med sveisene sine (og håper du er fornøyd :-D). Kos dere med The Voice nå straks. Her har Ella overnattingsgjest, og alle skal se på The Voice, men jeg tror faktisk jeg er den ivrigste, haha. Jeg heier mest på Monika og Shaun. Ha en strålende helg hele gjengen! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  6. Hallois!
    Takk for så fine ord om bildet mitt. Ja, det er utrolig gøy, i går fikk jeg nesten ikke sove. Er så spent!
    Elsker også langt hår på gutter, da smelter jeg…
    ha en fin helg Kaspara,
    tipper solen skinner i Sandefjord i mårra:)

    SvarSlett
  7. hei hallo fineste kaspara!
    så grönt & skönt nett + skjørt!
    og hihi..så vittig med loppelilla/loppedilla - historien..
    håper guttaboysene dine er fornøyd med noen centimeter mindre hår :)
    nå er det straks neste del av voice, er så glad i det programmet jeg også.
    ha deilige fridager med lav vekkerklokkefaktor ( som for øvrig noe av det beste som finnes)!
    stor klem fra meg

    SvarSlett
  8. Herlig skjørt!!!!
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  9. Hei på deg, fantastisk fin skjørt;)) Ha en god helg videre, klemmer fra W

    SvarSlett
  10. Du skal ikke sy Kasparaskjørt til salg snart da? Jeg elsker elsker stoffene dine, man må jo bare bli glad av å gå rundt i sånt!
    Jeg er litt usikker på hvor grensen går på arbeidsantrekk der jeg jobber, de fleste er ganske "ordentlige". Men tenker at det må jo være perfekt en herlig sommerdag.

    Takk for at du alltid legger igjen koselige hilsener inne hos meg. Er spent på å høre om du fant noe spennende :)
    Fin helg videre til både deg og gutta dine.

    SvarSlett
  11. En fryd for øyet Kaspara, du er så flink med farver. Artig skjørt og tilbehør. Nyt langhelga, det vet jeg at du gjør. Stor klem

    SvarSlett
  12. Hei søta!
    Skal si det går unna "mil etter mil" på den symaskinen din, du din racer!*smile*
    Lekre ting lager du! Ting tilå bli glad i og av=hurra!

    ...nesten så jeg må få meg en liten systund i dag...jeg blir jo så inspirert av å titte innom deg vettu*smile*

    ..og så digger jeg hengerne! Jeg har begynt å dekorere minmen jeg har sånn ca 1000, så det tar litt tid...har noen fiiiine nostalgiske etter farmor også som minner om dine...de er små skatter i seg selv*smile*

    Håper helgen har vært flott,herlige du!
    tore klemmer

    SvarSlett
  13. Herlig grønt skjørt:)
    Hårklipp må til innimellom, selv om en vil ha langt hår!

    SvarSlett
  14. Nyt langhelgen:) her e det tilbake på jobb i morra før neste fridag da:) skal nok overleve det:)

    SvarSlett
  15. Herlig skjørt med min favoritt grønn-farge for tide. Har kjøpt to topper, to kjoler og èn stikkejakke i den fargen i løpet av det siste halve året :-) Klem

    SvarSlett
  16. Så lekkert - vårlig grønt. Flott skjørt, både foran og bak :-)og matchende veske må du selvsagt ha! Jeg har sydd en storesøster bluse og lappet bukser....sukk, virkelig verdens værste jobb!

    SvarSlett