Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

fredag 11. mai 2012

Glad fredag til deg!



Ønsker alle som titter innom en glad fredag med bilde av et nysydd skjørt laget av en vakker duk med turkise blomster, rutete gardinstoff og litt sengetøysstoff.
Til venstre ser du fine små lommebøker/ sminkepunger fra Søstrene Grene som jeg falt pladask for sist jeg var innom denne fristende butikken. Aner jo ikke hva som står på disse... får håpe ikke det er altfor obskønt, hi,hi.

GLAD FREDAG TIL DEG!

17 kommentarer:

  1. Å, for et nydelig skjørt! Herlige stoffkombinasjoner!
    Du inspirerer:-)

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. herlige bilder :)

    god helg til deg og dine

    henriette

    SvarSlett
  3. Fineste skjørtene du syr om dagen. Jeg sniker meg til litt blogglesning i pausen på The Voice. Det er så deilig med helg etter en lang uke i Oslo med eksamen...det gikk fint og jeg fikk bestått...deilig;)) Kos deg videre i Ektorpen med gutta boys og pizza, klem W

    SvarSlett
  4. Riktig god helg til deg også!!!

    Flott, ny header du har fått deg :)

    Klemmer

    SvarSlett
  5. Flotte saker- både skjørt og sminkepungene. Måtte le- det hadde vært veldig vitti om det stod skrevet de frekkeste ting på dem :)

    Fin helg til deg og dine!

    SvarSlett
  6. Fin fredag og fin helg til deg og dine! Håper den blir fylt med alt som hører med. Her blir det loppis i nærheten, gleder meg! :)

    SvarSlett
  7. Herlige farger!!! DU får meg til å like rosa.. :-)
    Ha en fin fredag!

    SvarSlett
  8. Fin fredag til deg og :) Her går det i taco og The Voice. Typisk fredagskveld her i hus. Hehe.

    Klem Lene

    SvarSlett
  9. Dejlige billeder - lige til at blive glad af

    SvarSlett
  10. God fredag Kaspara!! Ser du har vært i en av favorittbutikkene mine :) Nydelig skjørt du har laget!! Beppeklem

    SvarSlett
  11. fineste rosa stoff med turkise blomster - ja det ble rett og slett et nydelig skjørt. og de snurrene på innlegget under hørtes skikkelig spennende ut - skal notere ned oppskriften og teste ut de en dag snart ja.
    strålende fredagskveld til deg.
    klem hilde

    SvarSlett
  12. supernydelig skjørt! måtte det bare bli sommer og skjørte-vær ;)

    SvarSlett
  13. Kult skjørt i spreke farger!
    God fredag til deg også.
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  14. Nydelig gladskjørt! :)

    Fin hælg te dæ!
    Siw

    SvarSlett
  15. God kveld Kaspara - har akkurat dumpet ned i sofaen etter en jobbfest. Så fint Kasparaskjørt - og fine små sminkepunger - tror at jeg må innom Grenesøstrene snart:)

    Ha en fin-fin helg - vår er uten spesielt program og det er godt. Må få plantet litt, men håper at dette sure regnværet gir seg snart!

    Klem!

    SvarSlett
  16. Rigtigt fin weekend til dig også.. :) Det er alt for længe siden at jeg har fået lagt en kommentar, men jeg følger troligt med.. :)
    Klem.. :)

    SvarSlett
  17. Jeg er litt forelsket i apen i headeren din. Just sayin` :) Finfin helg!

    SvarSlett