Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

fredag 4. mai 2012

Gul og solrik helg til deg!


Helgen er her og måtte den bli like gul og solrik som mitt nysydde skjørt! Jeg har fått helt dilla på å sy skjørt med nett til. Selv om jeg har et små-anstrengt forhold til gult i interiøret her hjemme, elsker jeg knallgule sommerklær.
På dette skjørtet er det sydd to lommer, og det var en dyd av nødvendighet. De to lommene kamuflerer vanskelige flekker. Synes bunnstoffet er fantastisk flott, så det måtte brukes. Lommer ble da redningen.

Her starter vi helgen med fotballkamp for eldstemann. Tacokjøttet står ferdigstekt på ovnen, så det bare er å varme opp når vi kommer hjem sultne etter kampen.

GUL SOLRIK HELG TIL DEG!



16 kommentarer:

  1. Fresht skjørt og nett! Lurt å lage lommer når stoffet desverre hadde flekker. Du får gå rundt å stråle i ditt nye skjørt i helga med eller uten sol :)

    Ha en flott helg du å!

    SvarSlett
  2. Hei på deg!!
    Superfint!! Herlig med gult til solbrun hud:-)))
    Fin helg til deg og dine!!!
    Klem Siri:-)))

    SvarSlett
  3. God helg til deg også :)
    Fine og glade skjørt og nett - skikkelig farge-vitamin-bombe!!
    Fredagshilsen fra Caroline ("Østfoldjente")

    SvarSlett
  4. Så skjønne farger.
    Fine skjørt og veske.
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  5. Elsker gult! Da kjenner jeg at sommeren er rett om hjørnet ;)
    God helg!
    Smil fra Dina!

    SvarSlett
  6. Heisan Caroline
    Der var du ja!
    Ja, gult er virkelig vitaminbombe føler jeg. Jeg kan jo ikke kle meg i det og henge med hodet.
    Herlig med helg. Her er vi kommet hjem fra kamp og tacoen er fortært. Nå venter opptak av "The voice", et av ukas favoritt-programmer.
    Glad helg til deg!
    Klem fra Kaspara som fartet gjennom Østfold sist helg på vei til Søta bror

    SvarSlett
  7. Sikke nogle skønne gule stoffer, du har sat sammen og god idé med de to lommer - det man jo altid bruge og smart at camouflere pletter på den måde ;-)

    Håber, at fodboldkampen gik godt og god weekend til dig også!

    KH
    Laila (kreauglen.blogspot.com)

    SvarSlett
  8. Så fint skjørt i de fineste gule stoffene! Man må jo bare bli glad av å ha på seg et sånt om man ikke er det på forhånd.

    God helg til deg og dine! Håper fotballkampen gikk bra!

    SvarSlett
  9. Elsker gult! Men i motsetning til deg så liker jeg det bedre i interiøret enn på klær:) Det er nok fordi jeg ikke kler gult. Men nydelig skjørt og veske. Smiler bare jeg ser på bildene!
    God helg!
    Klem, Elin

    SvarSlett
  10. Herlig sommergult skjørt og nett til å bli solskinnsglad av! :-) God helg til deg.

    SvarSlett
  11. Så sommerfriskt og fint. Herlig farge!!!
    God helg
    Klem Tone

    SvarSlett
  12. Herlige skjørt - gult er jo knallkult :)
    Fin helg til deg :)

    SvarSlett
  13. Hei Kaspara!
    Herlige gulfarger på skjørtene :) Så flotte ting du fikk i innlegget under. Sånne skatter må bevares, så godt de havnet hos deg. Ser du har begynt på halvbroren? Jeg har lest den minst tre ganger - elsker historien om de tre kvinnene. Du må rett og slett ta deg en tur til Gjennestad og sett av tid til å besøke cafeen. Utrolig bra nemlig! Du...er det loppis i vår kjære by i dag? Prøver å finne ut hvor, men har ikke lyktes så langt.. God helg! Klem fra Marie

    SvarSlett
  14. Mmmm, herlige farger!! Elsker gult!!! =)=)

    SvarSlett
  15. Hei igjen Kaspara,

    og takk for hilsen:)
    Mette og jeg hadde det så fint på vår Vestfoldtur den dagen du og Anne hadde Utestuemarked, så vi planlegger ny Sandefjord- og Tønsbergtur. Mulig på en hverdag faktisk, for å få med oss "Slappen" og den andre store gjenbruksbutikken (vi rakk en minitur innom da vi dro fra deg, men vil se mer). Og en tur til i Sandefjords gater, og enda en tur til "13" - vi vil rett og slett ha enda en kjempekoselig tur :) Vestfold er hyggelig!!
    Ønsker deg og dine en fortsatt fin helg, heldigvis tittet solen frem i dag etter en regnfull natt... Nå venter litt lørdagskos :)
    Hilsen og klem fra Caroline

    SvarSlett
  16. Hei Caroline
    Så koselig med hilsen fra deg og så kjekt å høre at dere likte dere i Vestfold.
    Den store gjenbruksbutikken er åpen onsdag- torsdag og fredager men stengt man. og tirs.
    Gi gjerne lyd fra dere om når dere entrer Sandefjord
    Er jeg hjemme den dagen så er dere jo velkommen til en liten kaffe og kakebit i hagen om dere har tid.
    Fin helg til dere begge!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett