Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

mandag 3. desember 2012

Koselig dag i Blafre-butikken





























Lørdag la vi turen til Oslo og jeg deltok på Blafres julemarked på Ekeberg. Det var spennende å se hovedbutikken for alle Blafre-produktene som jeg har kjent til så lenge. Jeg ble tatt i mot av en smilende Camilla Erøy som er butikksjef for denne butikken, og det var kjempemorsomt å hilse på de andre julemarkeds-selgerne. Jeg kommer tilbake til noen av dem i senere innlegg og kommer til å  vise noen av produktene deres.
Men en presenterer jeg her og nå, nemlig hun jeg delte bord med. Det var søte Stine med bloggen Violasometimes. Det var veldig hyggelig å dele bord med deg, Stine! Det herlige bloggnavnet kommer av at Stine elsker gruppen "The Cure", og bloggnavnet minner om tittelen på en av låtene deres.
Stine er superflink til å hekle og lager herlige ting til barn. Hun har en eplabutikk du kan gå inn på via bloggen hennes.

HER ER STINE/ VIOLA SOMETIMES



























Det krydde av folk innom Blafrebutikken i løpet av dagen. Det flotte er at man kan sitte ned å ta en herlig kaffekopp og la ungene boltre seg på lekerommet. Lørdag var det til og med juleverksted for barna i butikken.
Skjønner godt at Blafre-butikken er et yndet sted for småbarns-foreldre!
Blafre har også en nettbutikk og her er adresen; www.blafre.com

Jeg hadde sydd opp  en del til markedsdagen som jeg ikke turde legge ut i nettbutikken. Jeg har nå lagt ut flere glade julestrømper og oppdatert den lille nettbutikken min om du skulle være på jakt etter julestrømper, barneskjerf eller julepynt.

Bildekvaliteten er ikke så bra i dag, det ble litt knipsing i hyrten og styrten.
Tusen takk til Blafre-folket og de andre selgerne  for en fin dag!

OG TIL DEG;  LUN OG GOD KVELD!



12 kommentarer:

  1. Noe av det første jeg fikk beskjed om da vi flyttet til pøstlandet var at jeg måtte besøke Blafrebutikken, men har jammen meg ikke gjort det ennå.... Ser jo av bildene dine at det er mye flott der og at jeg bør komme meg avgårde :-)

    Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  2. God kveld Kaspara. Så herlig butikk! Dit må jeg ta turen en dag. Beklager sist kommentar, jeg leste den nettopp, vurderte faktisk å slette den, men da hadde du vel ikke skjønt stort. Nå må jeg ta meg en synstest, fy, så mye feil jeg skrev. Uff, og du som er norsklærer og greier. Eller.... jeg kanskje må ta det litt mer med ro når jeg kommenter, ta meg litt mer tid - ikke lett for meg som kommenterer i øst og vest og er like ivrig som jeg prater. Ha en fin kveld, fyr i peisen, uff, så kaldt det er. Klem fra M

    SvarSlett
  3. Så flinke dere er til å stå på marked! Virkelig mye fint å se på her. Gleder meg til fler bilder!

    SvarSlett
  4. Det var fantastisk hyggelig å hilse på deg og se ansiktet bak bloggen og navnet! Vi håper markedet kan bli en tradisjon - vi føler oss så heldige som fikk så mye hyggelig besøk! Gode ønsker!

    SvarSlett
  5. Herlige bilder, her var det myyyyye vakkert og interessant!
    Skjønner godt du har kost deg der!
    Så fint at du viser fram en ny, fin blogg ;o)
    Gleder meg til å høre mer fra byturen din!
    Ha en fin adventstid, Kaspara!
    Klem fra Nina

    SvarSlett
  6. Det så ut som en herlig butikk! Masse flotte ting og farger. Skjønner godt at du koste deg der, og fint bord og selskap hadde du også, ser det ut som :)
    Ha en fin uke ¨
    Klem

    SvarSlett
  7. Her var d masse flott! Herlege farger, sikkert så morro!!

    Klem

    SvarSlett
  8. Ååååå så fina bilder.Önskar dig en härlig vecka. kram josse

    SvarSlett
  9. Vilken underbar butik, med glada färger. Härligt! :)

    Jag önskar dig en fortsatt härlig vinterdag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  10. Takk for en superhyggelig dag i Blafrebutikken! Gøy å møte flere av dere som jeg kjenner igjen fra blogg og Epla! Fikk litt julestemning også, et deilig avbrekk i livet til en småbarnsmor ;)

    Selvfølgelig helt greit å bruke mine tryk i et innlegg :-D

    Fin dag til deg!

    SvarSlett
  11. Så koselig å se igjen Viola Sometimes! Fulgte bloggen hennes da hun blogget, men nå var det jammen lenge siden sist ;)

    SvarSlett
  12. Søte deg:) det var kjempe koselig å treffe deg og! Ja, Stine det er kjempe lenge siden jeg blogget..jeg ble bare plutselig så blogglei, men kanskje jeg skulle begynt litt igjen?:):)

    SvarSlett