Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

lørdag 29. desember 2012

På vift.......



                                                                         


Jeg har vært dødelig avstandsforelsket i denne viften fra den superfine nettbutikken www.inmyhouse.se
sikkert et halvt år eller mer. Med jevnlig mellomrom har jeg sjekket at den fremdeles ikke har vært solgt og lettet trukket pusten.
Da far i huset skulle hjelpe svigerfar og kjæresten hans på julegavefronten kom han til å tenke på denne viften og litt i seneste laget ble den bestilt fra Sverige. Det gjør ingen verdens ting bare den får bo i Kasparahuset.
Far i huset og Gutta Boys synes husets eneste kvinnelige beboer er sprøyte gal som kan la seg fascinere så av en vifte som til og med er ute av drift.  "Også virker den ikke engang!!!", yngstemann på ti år himlet med øynene og ristet på hodet.
Jeg rett og slett elsker slike gamle vifter, funksjonelle eller ei!
Jeg kommer til å nyte å titte på den og  fryde meg over den gamle kuriositeten i år framover.

Har du ikke vært innom bloggen "In my house" eller nettbutikken, anbefales det sterkt å svippe innom!
Sååå mye fint!

KOSELIG LØRDAG TIL DEG!







                             




                                                                      

11 kommentarer:

  1. Hehe...kjenner igjen de kommentarene fra gutta! :) Ikke så lett å forstå, nei.
    Men jeg skjønner du synes dennen var flott:) Helt klart!

    Godt nytt år til dere!

    SvarSlett
  2. Så morsomt med slike ting en går og ønsker seg lenge. Da får de jo sin ekstra historie med på kjøpet, i alle fall med guttas meninger i tillegg :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Så fin den är Kaspara! Passar verkligen in hos dig! Hi hi...jag kan nog också få liknande kommentarer från min man. Jag tror inte de förstår sig på sådant! :-)

    Fortsatt fin helg till dig!
    Kram Petra

    SvarSlett
  4. Jeg synes ikke husets eneste kvinne er sprøyte gal, men har et sprøyte fint hus. Blir alltid glad når jeg kommer på"besøk" :-) Ha en strålende helg, og en fin fin nyttårsaften !!

    SvarSlett
  5. Den var jo utrulig fin,så dekroativ å ha til pynt og det gjere jo ingenting om den ikkje virker,hihi:)
    Her har vi hatt pinnekjøtt ikveld og jammen smaker det godt på denne tida av året:)
    Ønsker deg ein fine kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. God kveld Kaspara! Ja, det er ikke så lett å forstå oss interiørfrelste - men det er ikke så farlig. In my house har mye fint, og hun har det også så fint hjemme hos seg! Drømte meg bort i det forrige innlegget ditt. Skulle gjerne hatt ei slik utestue. Ser herlig ut! Kos dere videre i romjula. :)

    SvarSlett
  7. Jeg synes bestemt også den er ret skøn. Tillykke med den:-) Jeg købte én til min mand for et stykke tid siden. Den er blå og uden det der gitter foran. Den virker, men den er noget nær farlig at tænde, så den står til pynt.
    Godt nytår:-)
    Kate

    SvarSlett
  8. Takk for året som har gått, alle de fine innleggene du kommer med. Gleder meg til å følge deg i det nye året! Du er litt heldig egentlig som er bedt bort i morgen, for .. puh.. det tar mye tid å få huset, pynten og maten opp og stå ;D
    Men det blir sikkert bra ;) Kos deg i morgen!!

    SvarSlett
  9. Hihi, jeg synes du har fantastisk mye fint, men her må jeg nesten si meg enig med sønnen din :-D

    -Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Elin
      He,he... det er jo det som er morsomt at folk liker ulike ting! Jeg skal si fra til sønnen min at han har en støttespiller der ute.'
      Fint nytt år til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  10. Heldige deg, så fiin den er!

    SvarSlett