Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

tirsdag 19. februar 2013

Inspirert av Genbygdesign.dk



































Fant dette bildet og en link i et Boligliv og måtte inn å sjekke siden til Genbygdesign.dk
Ble forelsket i noen av tingene. Disse arkivskuffene hengt til veggs er herlige synes jeg. Faktisk har jeg selv et flott arkiv fra skolen jeg jobbet på i mange år. Går og tenker på om jeg kan få det bedre fram her hjemme...































































Supertøffe skuffer av gamle fyllinger. Lærstropp som hank gjør susen. Dette klarer kanskje vi bloggere (og lesere) gjøre også!?

En høyst personlig hylle....


Fin gammel dør får glassplate på seg og blir.....


supertøft skrivebord. Hadde gjerne hatt et slikt!

FIN TIRSDAGSKVELD TIL DEG!

13 kommentarer:

  1. Fantastiske inpirasjon bilder ♥

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Så utrulig herlige inspirasjonsbilder:)
    Ønsker deg ein fin kveld!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Fantastisk!
    Digger skrivebordet :)
    Må nok innom å få inspirasjon der altså.
    Gjenbruk er gull sier jeg bare...

    So long!
    Siw

    SvarSlett
  4. Thanks lot for this useful article, nice post

    SvarSlett
  5. Så masse herleg inspirasjon!:-) Klem

    SvarSlett

  6. Thank you for posting this. It’s exactly what I was looking for!

    SvarSlett
  7. Herlig inspirasjon! Jeg har faktisk en lignende dør liggende på låven, og det er nettopp til dette formålet den er tiltenkt. Kjempefin måte å bruke gamle dører på:-)

    Håper du har en herlig dag! Nå skal jeg hente barna i barnehagen og kose litt før vi skal på lesestund på biblioteket:-)

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  8. Mye inspirasjon å hente her!
    Ha en fin dag.

    Klem Frida

    SvarSlett
  9. Hei Kaspara:)! Ja, disse menna vår får jammen opplevd litt av hvert festlige skriverier på bloggene våre, hihi;) Jeg spørr alltid pent om tilatelse og i det innlegget om ranunklene så tok det litt av og han ble litt satt ut av konen som har litt rare ting for seg;). Og takk for at du ga meg "dåpsnavn" på bloggen min:) Jeg har lurt på om jeg skal kalle meg Neri eller Iren men etter du kalte meg Neri så har jeg begynt å bruke det litt om hverandre:) Neri er Iren motsatt vei:).

    Og over til disse skuffene og arkivskapet: jeg digger det! Og de skuffene hadde jo vært helt supre til å ha alt mulig malingsutstyr og annet rot oppi:) Veldig kule med den slitte effekten.

    De har en cafè på hjemstedet mitt i Hokksund hvor alle bord er dører med glassplater på:)

    Ha en fin dag! Klem fra Iren /slash/ Neri :)


    SvarSlett
  10. Flott artikkel i Bolig Pluss;)
    Hilsen Hege

    SvarSlett