Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

onsdag 13. februar 2013

Herlige snakke-bobler




























Søstrene Grene har fått inn noen herlige snakkebobler til å klistre på vegg, dør eller annet. Til den lille sum av 39 kroner måtte jeg jo ha med et brett hjem og leke meg litt. Har ikke funnet ut hvor de skal henge enda. Gutta Boys synes forøvrig de var superfine også.

Minner meg jo om den herlige snakkeboble-lampen "Snakkes" fra Northern Ligting.




HA EN FINFIN ONSDAG!

11 kommentarer:

  1. Kule! Og hvorfor har jeg aldri sett den lampen før? Do want! :)

    Finfin onsdag til deg,
    Signe

    SvarSlett
  2. Ja! Så tøffe:)
    må nok en tur på søstrene grene snart ja:)
    fin dag til deg:)
    klem nina

    SvarSlett
  3. This is a really sweet idea!

    SvarSlett
  4. Søstrene Greene har alltid noe fint til en billig penge. og disse snakkeboblene var skikkelig tøffe. Kanskje jeg må ta en tur snart...

    SvarSlett
  5. Kule!

    Superfine bilder på morsdags og fastelavens innlegget ditt under her :-)

    Måtte le av "mursteinskommentaren" min sist jeg var innom ja! Noen ganger føler jeg at du skriver så levende og direkte til leseren at jeg på en måte MÅ svare i kommentarfeltet, hihi, kanksje jeg må ta innover meg at jeg ikke er den eneste du skriver innlegg for ;-)

    SvarSlett
  6. Hei! De snakkeboblene var morsomme!

    Gratulerer med flotte bilder i BoligPluss! Også forside da gitt. Nydelige bilder fra en herlig spisestue. Jeg blir så glad av å se alle de fine fargene du bruker.

    Ha en fin kveld, fineste du!

    SvarSlett
  7. Søstrene Grenes er fantastisk altså, midt blandet masse billig skrot dukker det alltid opp noen gullkorn!

    SvarSlett
  8. De var skikkelig tøffe.
    Søstrene Grene er genialt.
    Ha en fortsatt fin kveld :)
    Klem,Anette

    SvarSlett
  9. Så kule, gler meg til å sjå korleis du bruker dei!:-)
    Klem frå mari

    SvarSlett
  10. herlige snakke-bobler :-) Dem må jeg vist også have fat i!
    Tak for ideen :-)

    Jeg har lige fundet din blog - super fin!!!

    SvarSlett
  11. Så herlige snakke bobler,likte eg knallgodt:)
    Skulle ønske eg kunne vært på SG ofte,hihi!

    SvarSlett