Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

fredag 1. februar 2013

Inspirasjon fra andre




LIKER dette bildet hentet fra Maison Belle Vonen VELDIG!
Jeg hadde elsket og sitte å arbeide her.


Så nydelig collage, liker trykkene veldig godt også.
Hentet fra www.creaturecomfortsblog.com


Sjarmfull lappevegg! 
Funnet på Ellensalbum.com
Jeg vil ha en lappevegg her hjemme jeg også!


Herlig stoff som gjør meg lys til sinns!
Stoffet er designet av svenske Linda Sjunnerson. Det selges



Jeg har ofte drømt om et sort skap som er hvitt inni, slik at ting kommer godt fram.
Synes dette skapet er nydelig og elsker kurven ved siden av som frisker det hele opp.
Bildet er lånt fra  bloggen llillau


Også fra  llillau
Det er noe veldig sjarmerende ved dette for meg.


Liker denne gangen også jeg.
Hentet fra  www.amerrymishapblog.com



 Røft og rått. Jeg elsker lampen og hylla på skjeve. Så er jeg jo ikke akkurat motstander av grått heller...
Dette er fra bloggen Designlykke. Gå inn HER  for å besøke den.

KAN DU LIKE NOEN AV INSPIRASJONSBILDENE?

Fredag er her! YES!

GLAD DAG TIL DEG!



15 kommentarer:

  1. Herlige insoirasjonsbilder, Kaspara;) Likte særlig det sorte skapet....fin kontrast og ha i stua det...fin helg til deg! Klem fra vestlandet

    SvarSlett
  2. Fina inspirationsbilder! Önskar dig en härlig helg!

    Annelie

    SvarSlett
  3. Takk for inspirerende bilder. Har tre favoritter: bilde med sort skap og bildene av inngangspartiene (gangen altså). Særlig den hvite. Rett og slett smelt! Inspirasjon jeg trenger når min gang skal males - til våren en gang. Ha en fin fredag i finværet! Klem fra M

    SvarSlett
  4. Hei kaspara!

    nå måtte jeg legge igjen en kommentar for at du skal vite jeg følger deg fremdeles,
    det har bare vært en litt laber skrivepåblogg-periode.
    men idag har jeg oppdatert og er i gang igjen.
    du, i motsetning til meg har stått på.
    for noen herlige bilder, sammensetninger og farger du kommer med om dagen.
    ALT er inspirasjon... skal jeg forandre på noe går jeg innom deg og titter først! hehe. du er råflink :)

    God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Ah, herlige bilder! Kunne drept ( nesten) for det svarte skapet! Er på utkikk etter en lignende skap. Har en bokhylle som har vært klar for utskiftning altfor leeeenge .
    Ønsker deg en strålende helg :-) !

    ps. håper det gikk bra med gubben din igår :)

    SvarSlett
  6. Ola querida, vim te fazer uma visitinha...adorei seu Blog.
    Estou com muitas novidades no meu blog.
    Aguardarei sua visitinha.
    www.fazendoarteleriente.blogspot.com
    bjs Leila .•*♥*•.¸¸.•*♥*•.¸¸.•.¸¸.•*♥*•.

    SvarSlett
  7. Det svarte skapet var utrulig lekkert,det skulle eg gjerne hatt i huset mitt:)
    Masse flott inspirasjon å hente i desse bildene!
    Ei fin fin helg til skjønne deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Masse herlige inspirasjon på en fredag! Jeg virkelig elsker det øverste bildet. Vi skal igang med gjesterom og kontor snart, og dette får bli med inn i inspirasjonsmappen min. Herlig:-) Og det sorte skapet..nam! Jeg har fått en sort stol fra Bllomingbille i innflyttingsgave av mamma og pappa i dag, og jeg elsker hvordan det sorte "jorder" resten av interiøet.

    Synd at du ikke ble med blant finalistene i Vixen blog awars.. uforståelig fra min side. Men så er jo jeg din største fan også;-)

    Ha en nydelig helg Kaspara, nå er det ikke mange timene til Idol;-)

    Klemmer fra Marthe

    SvarSlett
  9. Så mange fine inspirasjonsbilder Kaspara! Liker det øverste godt. Artig at du ville låne mitt bilde! :) Jeg er helt ny blogger, bare hold på i to måneder, så det er veldig gøy! :)

    Ønsker deg ei god helg. Klem

    SvarSlett
  10. Alltid like herlig å finne inspirasjon hos andre! Og disse bildene var virkelig lekre!! :) Jeg også drømmer om et svart skap med hvit inni. Bildene med aquafargene på innlegget under var bare såååå lekre!! Elsk! ;)
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Masse flott! Jeg falt pladask for stoffet og den søte, svarte Fjellrevsekken. Vil ha!
    Go helg til deg :)

    SvarSlett
  12. Åh det stoffet... ELSK! Tror jeg må skaffe meg det...men da må sygleden komme tilbake igjen.

    SvarSlett
  13. Masse flott inspirasjon her ja :o) god helg til deg! klem fra Nina

    SvarSlett
  14. Masse fin inspirasjon her ja. Drømmer om et svart skap selv...maybe one day...:)Takk for hyggelig kommentar! God helg til deg og!

    SvarSlett
  15. Her var det masse inspirasjon! Fortsatt god helg til deg :-)

    SvarSlett