Interiør, fargemagi og lageglede

Interiør, fargemagi og lageglede

mandag 4. februar 2013

Inspirasjon

 

Så enkelt, så vakkert!
Elsker lampen, kobberkjelen og alt det hvite.
Bildet er lånt av femkepastijn.nl


Herlige sjarme!
 



Jeg er jo ikke videre gul av meg, men jeg liker dette bildet veldig godt.
Lånt av;  cotemaison.fr



Skulle veldig gjerne flyttet rett inn på dette kjøkkenet. Jeg elsker at det er høyt under taket, og en av de supertøffe høye sorte stolene hadde jeg sittet på i et kjør.
Lånt av;  Sara Forte- Decor Ideas
                                       
Siden jeg ikke har fotografert noe i dag, byr jeg på litt lånt inspirasjon.
Håper du liker bildene!

GOD START PÅ UKA TIL DEG!
                         


9 kommentarer:

  1. Kjære Kaspara! For fine inspirasjonsbilder. Lampen på bildet øverst.....flott!
    Håper at din søte mamma har det bra. Det er jo dårlig at været hindrer henne å gå ute. Hils mammaen din fra en glødende fan i Tyskland!
    Klemmer fra PillePalle (med fersk klippet hår)

    SvarSlett
  2. Så herlige inspirasjonsbilder,dert er så mange flotte heimer rundt om:))
    Fin fin kveld til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. :-)) Takk Kaspara for oppdatering hehe... ble litt flau, korspute (som røde kors) måtte bare le litt av meg selv. Litt bedre med plusspute ja og for alt positive i livet, søtt.. Tror jeg må ha en slik, og jeg som elsker rosa :-) Og ikke minst ting som går kjapt unna! Ha en flott kveld! Mvh Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Anita
      Takk for hilsen igjen! Jeg har selv kalt det korspute lenge jeg, men likte veldig godt pluss-pute-ordet for alt det positive.
      Masse lykke til med pute-prosjekt! Jeg har begynt på en ny med litt lysere rosafarge og har veldig lyst på en med oransje pluss også, så er de jo fine i grått og da... Du skal se det blir plussputer i alle rom her.'
      Fin ny uke til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  4. Lånt inspirasjon er alltid digg Kaspara!! :) Ønsker deg en fin mandagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  5. Likte inspirasjonen i dag også, Kaspara;) Herlig og titte innom forskjellige stiler....mangfoldet der ute er fantastisk. Klem

    SvarSlett
  6. Hei Kaspara!
    Så koselige og trofaste hilsener inne hos meg:)))
    Håper det blir Glansdag igjen i år - da gleder jeg meg til å ta en øl med deg;)))
    (om de slipper meg inn med "død" blogg da!
    Beste klemmen!

    SvarSlett
  7. Vakkert ja!
    Deilig å bli inspirert av så flotte bilder tidlig en tirsdagsmorgen!
    Ønsker deg en NydeligFlott dag!
    Klem fra Julie :-)

    SvarSlett
  8. Åh, sjekk taket i det siste bilder da!
    *smelt*

    Hadde nok ikke sagt nei takk til å flytte inn der jeg heller :)

    Ha en finfin tirsdag,
    Signe

    SvarSlett