mandag 20. oktober 2014

Høstkaffe i hagen



























Jeg er særdeles glad i utekaffe. Når gradestokken raust viser femten grader, og det er 20.oktober, ja da må det kokes kaffe, rotes i skapet for å  finne en passende liten konfektsjokolade og  dernest ta dreper`n ut. Jeg tviholder på alt som gir meg følelse av sommer og lys årstid. Allikevel kan jeg hviske deg i øret, at jeg syr igjen  (hurra! og med ny maskin. Mr.Bernette og jeg fant aldri den berømmelige kjemien) og jeg syr julerelaterte ting til det sedvanlige Kasparas julemarked med link fra bloggen her. Tipper det er oppe og går fra 1.november, og nå har jeg ikke tenkt til å bruke det lille ordet på tre bokstaver mer før i november....
Synes det passer best da.





























Kaffen ute smakte himmelsk, mye bedre enn inne!
På bakken har jeg høst-eikebladteppe. Har ikke vært så ivrig med raken enda. Er mest stresset på at jeg bør få tulipanløker i jorda nå. Det er så trivelig på våren med knasne, friske tulipaner i beddet.

HA EN HERLIG HØSTMANDAG!

4 kommentarer:

  1. Så herlig å kunne ta kaffen ute fremdeles, de stundene må nytes!
    Koselig med sånne syforberedelser........
    Ha en fin ny uke.
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  2. Fiiiine bilder med fine farger, deilig å fortsatt kunne ta seg en kaffe ute langt utti oktober :D Fin tirsdag til deg og dine!

    psst! kom bli med på give away på bloggen min.

    SvarSlett
  3. danke für die schönen bilder und inspirationen!!! ein schönes wochenende wünscht angie aus deutschland

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much, Angie! So kind of you to send me such a sweet message. Have a lovely Saturday!

      Slett