onsdag 28. januar 2015

Drømmefanger




























        Jeg har lenge vært fascinert av drømmefangere.... ønsket meg en drømmefanger eller tenkt at jeg skulle prøve å lage en selv. Tror både Henriette med bloggen Designlykke og Interiørbazar har fått tanken om drømmefangere til å virvle oppe i hodet mitt.
Siden jeg ikke fant noen fysisk drømmefanger noe sted, tenkte jeg kanskje at jeg skulle kjøpe dette fantastisk vakre drømmefanger-fotografiet av Interiørbazar. (bildet til venstre under) Har du tittet innom nettbutikken hennes forresten? Så utrolige flotte fotografier! Selv kom jeg litt for sent til å kapre drømmefanger-printet, men så dukket det plutselig opp to nydelige drømmefangere til meg allikevel i den spennende bruktbutikken Brukt`n på Framnes i Sandefjord. Adressen er Framnesveien 23. BUTIKKEN ER OPPE BARE ONSDAG OG LØRDAG!
og butikken er herved varmt anbefalt! Den drives av herlige Sandra som egentlig er jordmor. Ingen fare om man er høygravid og på brukt-handlerute da...





















































   Se på den vakre drømmefangeren min! Den er laget av Sandras ti år gamle datter etter mammaens ide. !!!! Makan til flink jente! Jeg er såååå imponert!  Nå skal det visstnok ligge flere drømmefangere ute til salgs på Brukt`n. Orker du ikke lage selv, løp og kjøp!
              På bildet under her til venstre kan du se min andre flotte drømmefanger. Så genialt å bruke små heklede brikker! Selv har jeg haugevis av slike handlet på loppemarkeder og bruktbutikker. Mens den ene drømmefangeren har fjær nederst har den andre stoffremser. Fint begge deler! 




























Forresten; hvorfor blander jeg Arne Jacobsen 7`er stol inn i dette? Jo, har du fått med deg at 7`er-stolen er 60 år i år!? Jeg elsker denne stolen, og håper en dag jeg bærer en inn i kasparahuset.
























Håper du har gode dager, og nå endelig er fotoapparatet mer på talefot med meg. Kanskje det er kameras nyttårsforsett; være snill og medgjørlig med frustrert fotograferende blogger...

NYT ONSDAGEN!

6 kommentarer:

  1. Så hyggelig av deg å nevne nettbutikken min :-) Blir helt varm om hjertet og stolt til tusen! Tusen hjertelig takk og ndyelige drømmefangere du har funnet. Det kommer snart et nytt drømmefanger print i webshoppen så følge med ;-) klem fra Vibeke

    SvarSlett
  2. Oh.. Så fine! De lager jo bare en helt herlig stemning, også var det en supergod idè å ta med seg videre i idèbanken. Takk for herlige glimt :)

    SvarSlett
  3. wow very nice..
    http://obatherbalpembuluhdarahpecahampuh33.blogspot.com/

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! Have a nice weekend!
      Kaspara

      Slett