tirsdag 24. mars 2015

Grønt er skjønt, muligens....































Jeg har nesten hele mitt liv hatt et vanskelig forhold til gult og grønt. Det er farger som sjelden har fått innpass hos meg, med unntak av en litt mer grønnblå (petroleum) farge. Her om dagen lekte jeg meg litt med denne fargen. Fra før av har jeg dette lille avlastningsbordet som tidvis tilbringer mørke stunder på et rotete loft. En gang i tiden kjøpte jeg den lille ton-i-tonvesken i en gjenbruksbutikk, for det var et eller annet ved den. Jeg elsker ton-i-ton!
Så her om dagen var jeg så "klin gæren" at jeg simpelthen falt for to grønnlige ting på en og samme dag; nemlig en pute og en telysholder. Det var umulig å gå fra dem, og ekstra kjekt var det jo da at de kostet en slikk og ingenting men allikevel bidro til stor fornyelse på hjemmebane.
Billige kjedebutikker har alltid noen godbiter blant til tider mer intetsigende ting. Puten (med innerpute) er handlet på Europris til 99 kr. og telysestaken er kjøpt på Kid interiør til 29 kr. To gode kjøp spør du meg!

Sola stråler i "min" by i dag, og jeg velger å tro at min gamle mamma har rett. "En siste krampetrekning med snø og så VÅR!!"

HÅPER DU HAR FINE VÅRDAGER DER DU ER!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg igjen,

    Ville egentlig bare si hei, selv om jeg følger deg på insta så er det alltid hyggelig å titte innom på bloggen din. Ikke så veldig ofte jeg er innom i Blogglandia lenger, men når jeg er innom her så er din blogg alltid en av de (få) jeg må besøke. Du deler alltid så fine stemninger, bilder og ord! Tenkte jeg må fortelle at jeg har vært innom min egen blogg også, og laget et "avsluttende" innlegg - Ja, du leste riktig... Bloggen min, som har ligget i dvale i flere år! :-) Fikk bare for meg at nå var det på tide å formelt "lukke" den, så som tenkt så gjort... hvis du vil vet du hvor du kan lese innlegget :-) Ha en fin kveld! klem fra Iren (byiaa / MiaNostalgia)

    SvarSlett