tirsdag 30. oktober 2012

Juling pågår....

























































Slapp helt av, kjære leser. Jeg er slettes ikke blitt brått voldelig av meg. Julingen her i huset er noe så
 uskyldig som
julepynt-laging. Torsdag 1.november har jeg jo lovet å legge ut julepynt i den lille nettbutikken, så jeg fotograferer og lager ferdig ting.
Har jeg så klart å styre unna "nude" eller ønsket jeg å styre unna "nude"? Slettes ikke. Er du litt i nude-modus du også, kan det hende du finner noe du liker.
Selvfølgelig blir det ikke bare sarte farger å finne blant julepynten min i år. Noen fargebomber er selvfølgelig også med.
Her er det kommet et tynt lag snø på bakken til guttas forundring og pur glede. Sola stråler og jeg kjenner faktisk den varmer gjennom vinduet her jeg sitter og klipper i tykk baderomstapet.
Hva jeg klipper? Vel, vent å se til torsdag....

GLAD TIRSDAG TIL DEG!

13 kommentarer:

  1. Nydelig!
    Du kan jammen trylle med rosa+oransje+nude :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se!! :) Gjett om jeg skal sitte spenna klar 1 november!! ;) Fin dag til deg Kaspara!!

    SvarSlett
  3. Det blir spennende å se hva som kommer. Lykke til videre med julingen :)

    SvarSlett
  4. Superlekker teasing på Kasparajuling:) Gleder meg til julebutikkåpning!

    Fin vinterdag videre til dere- klem!

    SvarSlett
  5. Jeg bare besvimer over de fine julekurvene...nude er så fint, skjønner bare ikke hvordan du kommer på alt det fine du lager jeg...nå er det pannekake steking til en syk liten gutt her i huset. Håper vi sees før jul da gode deg, det var bare såååå koselig hos deg før jul i fjor, det er liksom blitt julestemning for meg det nå skjønner du..hi,hi. Klemmer fra Wilhelmine

    SvarSlett
  6. Spennende! Gleder meg til å se!
    Klem

    SvarSlett
  7. Det blir kjempebra Kaspara!
    Gleder meg til å se julingen din ;)

    Her var ungene ute kl 7 idag tidlig og akte til full jubel.
    Utfordringen var at siden vi bor i kasser, så er vinterskoene borte...
    Så idag blir det shopping. Mulig de hadde vokst ut av de og jeg har sendt de til Fretex, men hvem husker et halvt år tilbake da...hihi.

    Til fredag skal jeg møte Tina i Tønsberg og jeg gleeeder meg!
    Vi skal shoppe bitelitt, sitte lenge på kaffe og skravle, og så snerte innom
    13 på vei hjem. Det blir så bra!

    Fortsatt fin fin uke te dæ! :D
    Klæm Siw

    SvarSlett
  8. Hei du! Ja, den slags juling kan enhver tåle! Mange fine ting du tryller frem flinke deg. Ha en fin ettermiddag. Klem fra M

    SvarSlett
  9. Spennende - gleder meg til å se det fine du tryller frem : )

    SvarSlett
  10. Gleder meg til å se! Nude er en favoritt hos meg også for tiden. Og orange, nude og rosa er bare så fint sammen!!
    God kveld til deg :) :)

    SvarSlett
  11. Glæder mig til at se de fine farver ;-)'
    Jeg har en rigtig jule-"fargebombe" inde på min blog... ;-) til fri afbenyttelse

    kh
    Hanne, Kerteminde

    SvarSlett
  12. God kveld! Tenk snart jul! Gleder meg til å se hva du finner på. Fine farger iværtfall :-)
    Ina

    SvarSlett
  13. Hei Kaspara,
    så mye lekkert du har laget!
    Nydelige ting.
    virkelig jul hos deg
    ha en fin ny uke
    klem Hege x

    SvarSlett