fredag 4. april 2014

Moodboard




























Å lage samlinger av ting en liker som har en viss nærhet til hverandre i farge, materiale eller form er moro!
Fikk en utfordring på Instagram av Finrullgardina om å lage et moodboard, utrolig gøyal utfordring! (På instagram heter jeg kasparasregnbue2 forøvrig)
 Vel, ikke  revolusjonerende saker her ; nude, korall, tre og kobber er en desidert "højdare" hos meg.
(putt gjerne inn litt marmor også...)




























Om noen lurer på enkelte ting på bildet skal jeg ta en kjapp oppsummering;
Kobber-kleshenger, hånd  og speile er fra Hay.
Kobberskål, ark, notisbok  og de to postkort fra Søstrene Grene.
Kobber-armbånd fra H&M
Bruktbutikk: perlekjede, skoform,  briller og klokke
Lite kort fra Kremmerhuset

Tror sannelig jeg må lage et blågrønt moodboard en vakker dag også jeg....

HA EN USEDVANLIG FLOTT FREDAG!



8 kommentarer:

  1. just found your beautiful blog.
    Have a nice weekend.
    klem Stína

    SvarSlett
  2. For en DEILIG fargekombo!! :D Ha en flott dag videre :D klem Elisabeth

    SvarSlett
  3. Så fint med korall:)
    Har det inne hos meg i dag jeg og ♥
    Md de samme kortene bl a:)

    SvarSlett
  4. Flott stemningsbrett :) Du er flink til å finne det som passer godt sammen :)

    SvarSlett
  5. Hei på deg på en lørdag;) nydelige farger og fine saker. Det er så fint med kobber hos deg, jeg får det liksom ikke helt til på interiørfronten for tiden jeg...men har en stor plan om litt ekstreme makeover når brannmannen reiser til småbruket sitt i Nord Norge, da skal det ut med loppis stil og inn med litt mere naturfarger og hvitt...må ha litt ro i blikket om dagen, da må blomster og retrostoffer få en pause. Det er så fint med gråfarger og jeg tror det lilla skapet mitt må få bli grått i løpet av ekstreme makeover uken...det er nemlig best å gjøre slike ting når brannmannen er borte...hihi...da sover jeg heller ikke så godt på natten og da får jeg gjort masse;) Jeg har noen fridager i mai. To fredager, den 2 mai og den 30 mai...kanskje jeg skulle ta meg en tur til deg da...hadde vært så koselig å se deg igjen;) Ha en fin lørdag videre, klem Nina.

    SvarSlett
  6. Så flott satt isammen alt:)
    Fin søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  7. Ja, det er gøy med moodboard, lekre farger! De små pizzaene dine, de skal jeg jammen prøve.......
    Nydelige farger hos deg, ha en fin søndag!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  8. Det er veldig gøy! Og du fikk det jo så fint til også! Nydelig :)

    SvarSlett