fredag 12. september 2014

Fin septemberhelg fra en sporadisk blogger






























Måtte innom bloggen for å ønske deg en fin septemberhelg, kanskje med varmende sol i kinna! Så utrolig koselig at du stikker innom denne dvale-bloggeren!!
Jeg blir ganske overveldet over å se at det har vært omtrent 23 000 innom bloggen siste måned til tross for  manglende oppdateringer fra meg. Ikke bare blir jeg overveldet, men også motivert og kjenner at jeg savner å lage blogginnlegg.
Jeg trøbler en del med kameraet for tiden (selv om disse bildene er tatt i dag) og tja... vi rir ikke alltid dagen vi sadler her i huset. Dagene og ukene flyr, og kameraet ligger der og skuler på meg.

Blågrønt... kjenner jeg liker det! og jeg liker grønne blader og kvaster. Blomsterbutikkene hadde gått  konk hadde alle vært som meg. For tiden plukker jeg inn eføyblader og kvaster jeg finner i hagen og putter i vaser og legger bladene utover bordet som dekor. Da vi flyttet inn i huset, var det nemlig eføy oppetter veggene og eføy langs bakken mange steder.Fremdeles finner jeg eføy langs bakken.

Fredag, beste dagen i uka er her! Jeg gleder meg til å se yngstemann og lagkompisene i fotballkamp i kveld og til å spise krabber når vi til slutt finner langsofaen i kjellerstua og kan benke oss for å se
Idol.

HA EN FIN HELG OG TAKK FOR AT DU IKKE GLEMMER BLOGGEN MIN HELT BORT!

11 kommentarer:

  1. Ååååå endelig! Du trenger ikke alltid ha nye bilder for min del. Liker måten du uttrykker deg skriftlig, lager bildene i hodet:) nyt høstdagene, ser frem til flere blogginnlegg utover høsten;) klem fra Bergen

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei kjære bergenser!
      Tusen, tusen takk for de koseligste ord som gjorde meg veldig glad!!! Så utrolig hyggelig at du bemerker tekstene mine, det setter jeg stor pris på. Har hele livet vært glad i ord og å uttrykke meg skriftlig, derfor er det ekstra koselig med tilbakemeldingen din.
      Gode høstdager til deg, og vips er jeg her igjen!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  2. Har vært en sporadisk blogger i det siste jeg også ;-) Sånn er det bare i perioder.
    Alltid koselig å lese innleggene dine og håper du og kamera blir bestevenner igjen :-)
    Nydelig bilde, blågrønt er bare lekkert!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Så koselig med et innlegg fra deg igjen, savner bloggingen din, alltid fine bilder og ikke helt som alle de andre.
    Kos deg i helga, den skal jo bli superfin!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Hei på deg fineste Kaspara. Håper du fikk mailen min som jeg sendte til deg og Marianne? Ha en glad helg som står for tur. Det er så fint å se blogginnlegg hos deg igjen, jeg er nok en av de som kikker inn hver dag og håper i det lengste på gode gamle Kaspara innlegg...savner store bilder og inspirasjon i bloggverden asså. Om ikke annet så blir det vell adventskransen...hihi...sjekk mailen da...for mailadressen er vell det samme? Klem fra Wilhelmine

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Nina
      Tusen takk for hilsen og tusen takk for mailen. Vil selvfølgelig gjerne ta turen over fjorden og kan i hvert fall den første fredagen i november.Kan sikkert få til andre også, mulig vi tar en slutt-på-perioden-weekendtur (til far i huset) en av helgene den måneden. Uvisst hvilken enda.
      Herlig helg til deg og dine!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  5. Sporadiske blogginlegg er lov! Det er så mye som skjer denne tida, og bare fotballen tar mye tid :)
    Ha ei fin helg, nyt høstsola!! :D Klem!

    SvarSlett
  6. Så godt at du er tilbake. Har savnet blogginnleggene dine veldig. Bestandig en stor glede å se på alle de fargerike og inspirerende bildene dine, og å lese de koselige historiene.
    Fin søndag!
    Klem

    SvarSlett
  7. Jeg også titter stadig innom for å se etter lekre bilder og kloke ord! :) Savner deg her i bloggverdenen!
    Nydelig bilde, elsker fargene. :)
    Håper helgen har vært fin!
    Ønsker deg en fin ny uke.
    Klem

    SvarSlett
  8. Ååå, som jeg har savnet deg!! Nå ble jeg skikkelig glad:-)
    Det er så mange av "de gamle" som har sluttet å blogge, så godt å se at noen av de beste fortsatt holder stand!

    Kommer snart tilbake! :-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
  9. Hi ! I love your home and your blog ,, you have a new follower from Chile
    Angelica

    SvarSlett