fredag 22. april 2016

God fredag!





























Himmelen er faretruende mørk, men inne i utestua er det lunt med varme i taket og kaffe i koppen.Det er deilig å starte helgen her og glede seg til huset skal fylles med fristende matlukt, langt middagsmåltid og Idol i lillestua med de tre mennene i mitt liv.
Gleder meg gjør jeg også til alle Rhododendrone står i full blomst. Når de vil være på sitt aller fineste, har vi også konfirmasjon her i huset. Utrolig at kjære eldstemann alt er konfirmant!
Synes ikke det er lange tiden siden han stabbet rundt  med Brio-trevognen full av småbiler og lagde parkeringsplasser i hele huset. Nå snakkes det om lettmotorsykkel og lappen.....
Kommer nok tilbake med noe konfirmasjonspynt-stoff etter hvert. Den skal feires her hjemme,  og vi trygler værgudene om raushet og sol fra klar himmel.

HA EN KOSELIG FREDAG!



1 kommentar:

  1. God tirsdagsmorgen, kjære Inger Lill!

    Nå er jeg så glad, jeg har nemlig sittet å lest mange fine Kaspara-innlegg, og da er godfølelsen og inspirasjonstoppen nådd:-) Det har vært så travle tider i det siste, at det å lese andre blogger har blitt nedprioritert. Desto hyggeligere å finne så mange godbiter her inne.

    Lakrisrundstykker hørtes helt himmelsk ut! De må jeg virkelig prøve! Har hatt stor suksess med flere av oppskriftene du har lagt ut her, så jeg har tro på at disse ikke står tilbake det grann.

    Men du, det var egentlig en annen grunn til at jeg kikket innom her i dag. Det var for å skryte uhemmet av reportasjen fra det herlige, rosa huset i Bolig Pluss!!!! Fantastisk fin reportasje, og bildene var så nydelige! Jeg fikk lyst til å reise tilbake til Kaspara-huset med det samme. Du må være fornøyd med den artikkelen, for den var bra. Og jeg er ydmyk og takknemlig for at du nevnte meg som din favoritt.. jeg blir helt varm om hjerterota, og nesten litt flau, for det er jo DU som er min favoritt;-);-) Det gjorde dagen min, det skal du vite!

    Selv er jeg så hinsides lei mitt eget interiør... klarer ikke å ta bilder eller noenting. Har lyst til å kaste og gi bort og stue vekk. Men kanskje jeg bare må ta frem malerkosten jeg også. Også hjelper det at du blogger litt hyppigere igjen, for da blir jeg inspirert og finner ut hva jeg må gjøre;-)

    Ha en strålende dag Inger Lill!

    Varme klemmer fra vest

    SvarSlett