torsdag 10. april 2014

Nytt print og ny grafisk pute























































Da har jeg endelig fått vært innom den superfine interiørbutikken Rått og Sanselig sine nye lokaler i Larvik. Butikken ligger enda på torget og de har ikke forfyttet seg mer enn noen skarve metere. Dette er Larviks fineste interiørbutikk, spør du meg.
Det som er skummelt er at den byr på alt for mange fristelser. Da er det kjekt at man har tjent penger inn på opprydding og salg på Finn. no og kan tillate seg å fylle en pose i en av Vestfolds fineste interiørbutikker.
Jeg er sååå fornøyd med printet jeg tok med meg fra Ert & Ris  som er Sandefjordsjenter begge to.
Dette printet er det Linn i duoen som står bak, og det heter "Gullregn".
Skulle nesten tro at printet var laget til Ferm Livings pute som også ble med hjem. Jeg liker de grafiske putene til Ferm Living, og denne har jeg merket meg i et blad for en stund tilbake. Når den nå dukket opp måtte den også bli med i posen.
Jeg handlet en fin papirboks også, men den får komme med i et annet innlegg.




























Både puten og printet var egentlig tiltenkt kjellerstua, men måtte bare prøves oppe i salongen først. Hmmm.... likte dem der også.




























Og printet måtte prøves i lillestua. Hmmmm..... likte det sannelig meg der også...




























Da var det ikke et bomkjøp, kan man si!
For sannelig kunne det godt bodd i kjellerstua også....
Time will show, hvor printet og puta får slå seg ned, men det er jo gøy å bytte litt rundt også.

FIN TORSDAG TIL DEG!

4 kommentarer:

  1. Rålekker pute...ønsker meg gjerne en slik pute.......som den putegalingen en er:)Printet matchet jo bare helt supert:)fineste kvelden til deg..klem

    SvarSlett
  2. Så fint trykk - det likte jeg.
    Det er noe i tida nå med trær, skyer og dråper. Går selv og planlegger å lage noe med form som skyer :)

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder! :) blir morro å se hvor de ender opp hen. ;) ønsker deg en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint print, men elsker puta! Så nydelig :-) Ser den hadde passet perfekt hos meg også:-) Gjerne ta en titt hos meg, håper det engasjerer til debatt. God påske og fredag til deg. Klem Monica.

    SvarSlett