mandag 21. april 2014

Utestue-vintage























































I enden av utestua befinner denne vintage-kroken seg. Rokokkosofaen som naboene ikke lengre ville ha  og lurte på om jeg ville overta, har fast plass i utestua. Den er ganske slitt, men med litt tekstiler får jeg fjonget den opp litt.
For mange år tilbake var jeg bolster-gal. Jeg jaktet stripete bolsterdyner gjennom hele Jylland et par somre med hell. Så pensjonerte jeg mine fine bolstere til fordel for glade retro-vattepper gjennom flere år inntil jeg  fikk retro-overdose og solgte bort en del av vatteppene for så å hente bolsterdyner fram igjen.
Pendelen svinger!
Det er deilig å slange seg på rokokkosofaen om en vil ha litt pause fra solen. Far i huset truer i blant med å kjøre den på fyllinga, men da protesterer jeg høylydt. Makan!

For en fantastisk solrik påske det har vært! Vi har vært hjemme og brukt mye tid i hagen med alt fra grilling, pilspill, ringspill, badminton, Kubb, fotball-oppgjør osv. Det har vært rene sommerdager, og vi har kunnet sitte lenge ute i utestua kveldstid.

HÅPER DU OGSÅ HAR SETT SOLA I PÅSKE! FIN NY HVERDAGSUKE!


1 kommentar:

  1. For en herlig liten krok, skjønner godt du trives der:)

    SvarSlett