tirsdag 19. november 2013

En gang her og en gang der




























Noen bilder fra henholdsvis gangen nede (til venstre) og gangen opp i annen etasje (høyre bildet).
Jeg liker som dere vet små fargeklatter og det er ikke så mye som skal til; et fargerikt nett, noen bokser, en rad med rundinger jeg har sydd på en snor og så masse, masse hvitt samt en dæsj sort og en dæsj av materialet tre.

Klokken smyger seg mot midnatt, kanskje på tide å trekke inn årene.
God natt, drøm morsomt (jeg ler ofte i søvne jeg) og ha en finfin morgendag!

Apropo drømmer: da far i huset og mitt forhold var forholdsvis ferskt og vi delte seng for natten bjeffet jeg faktisk i søvne.... Jeg våknet av lyden jeg lagde og  av at far i huset bøyde seg over meg og tittet en smule undrende på sin ferske kjæreste. Drømmen sto klart for meg; jeg drømte at jeg var fengslet og mistenkt for mord av alle ting! (jeg som aldri leser en krimroman en gang) I drømmen tenkte jeg at her var det bare å spille smågal under rettsaken og bjeffet i vei. Skal si jeg følte meg en smule dum og ille berørt, da jeg så det undrende uttrykket far i huset hadde......der han nysgjerrig tittet ned på meg.

SOV GODT!

6 kommentarer:

  1. Hihi kan tenke meg følelsen haha❤️Du har det så fint rundt deg!
    Her er årets første snø kommen så er nesten litt rart at det går så fort:)

    Ein fin dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Smukt! Er helt vild med kommoden med de små skuffer:-) Ligner den stammer fra en gammel købmandsbutik - til krydderier eller sådan noget. Meget fin
    Kh Pernille

    SvarSlett
  3. Det er alltid så god stemning på bildene dine:)

    SvarSlett
  4. Nydelig! du er så flink til å få det fresht og lekkert!
    Hehe, for en drøm ;)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Haha, for en morsom drøm du hadde :) Du er tydeligvis ikke ei skikkelig tispe siden dere er sammen enda ;)

    Nydelige bilder fra gangen deres!

    Goood natt, drøm.. morsomt! ;)
    Fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Hehe, så komisk!! Min kjære Lars slo meg i søvne en gang, ikke så veldig hardt altså, men når jeg sa AU, så sa han: Åja, er det du ja? Hvem skulle det ellers være svarte jeg sint da. Men det viste seg at han drømte at han jagde kyr! Haha!! Fine bilder fra gangen din! Ha en fin mandag! Klem!!

    SvarSlett