mandag 18. november 2013

Ha en ny kreativ uke, folkens!





























Det er så mye kreativitet og skapertrang å finne både på instagram og blogger for tiden! Det er morsomt å se alt det fine som blir laget i de tusen hjem!
I denne tiden får det lov til å flyte litt hjemme hos oss på langbordet og andre steder også. Materialer må være lett tilgjengelig!
Jeg er så glad i kakeboksen på bilder som rommer ferdiglagede papirtrær og stjerner. Boksen med den nydelige fargen fant jeg på gjenbruksbutikken til 20 kr.
Da jeg fant den boksen, bar jeg den andektig til kassen, og følte meg som den reneste lottomillonær!

HA EN SUPER NY UKE!


4 kommentarer:

  1. Små gleder store gleder❤️den var utrulig søte og heldige du som fant den:)den var deg!!
    Fin ny veke til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hihi...ser meg for deg med boksen på vei til kassen;) Det er ingen lykke som er som gjenbrukslykke når skattene dukker opp. Så flink du var som plantet løker i dag da, her i huset er det hekling som gjelder for tiden. Jeg har lange, deilige fridager frem til jeg begynner i ny jobb etter jul og det er magisk fint, herregemmini...tenk om jeg "glemmer" hvordan det er å jobbe;) Men det er deilig når dette året har vært som det har vært, nå er det full julefokus...ja, ikke hver dag da...du vet jeg ville også egentlig bare ha reist bort på lille julaften og kommet hjem første nyttårsdag...buhu...bare det at ingen andre vil det...så da blir det ribbe og pinnekjøtt i år også. Ha en fin kveld videre, nå er det Farmen og Broen next;)

    SvarSlett
  3. Dear Kaspara,
    the past weeks I didn't have time to leave a comment but I've been busy reading, ups, watching your lovely pictures. The box is gorgeous, I love this combination of old-fashioned motives with fresh colours. and all the rest, too, as always.
    xoxo, Karin

    SvarSlett
  4. Det var jo en riktig skatt, der var du heldig! fortsatt herlige dager til deg!

    SvarSlett