mandag 11. november 2013

Påfyll av kremmerhus




























Oransje og rosa har hele livet mitt vært den store favoritt-komboen. Derfor må jeg jo hvine av fryd over sidene jeg viser fra det danske bladet Boligliv. I den lille nettbutikken har det kommet påfyll av kremmerhus blant annet disse du ser her sydd av ubleket lerret og med trykk. Prisen er 35 kr. stykket.




























Aquatoner er ikke så hakke gærent det heller....
Flere kremmerhus er lagt ut i den lille nettbutikken i slike toner. Min favoritt er selvfølgelig den prikkete, hva ellers?
























Ute småregner det og det er perfekt vær til å sitte og sy og pusle. Jeg misunner ikke sønnene mine som skal på fotballtrening ute nevneverdig....

FIN KVELD TIL DEG!
























8 kommentarer:

  1. God kveld Kaspara og takk for veldig hyggelig kommentar. Du, denne kammeraten til DIB er en Oslokar som DIB kjenner fra studiedagene i Bø. Skikkelig artigkar. Han var hos oss fra fredag til lørdag og DIB og han hadde det ganske så festlig sammen - de oppførte seg som om de var på studenthjem og hadde fest, he he. Vel, ha en fin kveld og jeg håper du får anledning til å komme på besøk en dag snart. Jeg planlegger litt avspasering og da hadde vært fint med besøk fra deg. Ha en fin kveld. Klem fra M

    SvarSlett
  2. Flotte kremmerhus :) jeg elsker regn, storm og høst... Da kan jeg sitte inne og sy, male eller drive med annet småpussel... :)
    Nyt kvelden ;)

    Sletta du deg på instagram? Jeg ga meg jeg og... Mer en nok m blogg :)

    Klems Diana

    SvarSlett
  3. Enig med deg! Rosa og oransj er en lekker kombo! Jeg elsker turkis og mint toner, så likte veeeeldig godt kremmerhusene i de deilige fargene :-)

    Du er produktiv og flink!:-)

    Klem fra fargehverdag Gina

    SvarSlett
  4. Nydelige kremmerhus!
    Ha en fin kveld du også! :)

    SvarSlett
  5. Har kjøpt julestrømpe av deg de siste to årene og skulle gjerne kjøpt en i år og, men kommer det noe mer "guttete"? Eller er det mulig å legge inn en bestilling? Veldig fine disse kremmerhusene også, mulig jeg må ha noen sånne og :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du har handlet julestrømper av meg før og vil handle en til! Ja, det kommer mer "guttete" strømper. La inn tre rødrosa i går, og dermed syr jeg tre nå i mer blågrønne nyanser. Følg bare med de neste dagene! Ha en super dag!
      Klem fra Kaspara

      Slett