torsdag 14. november 2013

Jippi!!!!!




























Jippi!!!! Redigeringsproblemene med Picasa er løst takket være hjelpsomme svenske Petra med bloggen
Sunny-day-Petra. Hun hadde hatt samme problem selv og skrev en mail til meg med en lengre oppskrift på hvordan løse problemet og det funket!
Tusen takk, søte Petra!




























Det gjør blogging fenomenalt gøy igjen, og dere kan vente dere hyppige blogginnlegg framover. Om noen skulle tro at jeg hadde tatt min hatt og konvertert til Instagram, for så aldri å vende tilbake tok dere nok feil.
Instagram er artig det, men jammen er det godt med et realt blogginnlegg også. Jeg elsker jo ord, og der er bloggen langt bedre egnet.
Jeg har definitivt gått i leddtog med Ole Brumm og sverger til Ja-takk-begge-deler-filosofien.

Etter redigerings-åpenbaringen gikk jeg resolutt innom den lille nettbutikken og lysnet opp alle julestrømpebildene, og det var så godt å fjerne de mørke triste bildene.
Så svar på noen spørmål som stadig dukker opp;
JA, det kommer flere julestrømper, og det kommer i både blågrønne toner og mer rosarøde.
Jeg syr dessverre ikke på bestilling. Jeg er slik skrudd sammen, at da blir plutselig sying ikke lengre lystbetont.

HA EN SUPER KVELD! Nå får jeg hive meg over Chili con carne-laging, dagens middag.





7 kommentarer:

  1. Å så fint å høre! Ikke noe som er mer irriterende enn at det tekniske ikke funker! Kos deg med "ny" blogg og gleder meg masse til å følge dine innlegg fremover :-)

    klem Vibeke

    SvarSlett
  2. Äntligen är ordningen återställd och vi får våra Kaspara-blogginlägg igen! Vad gulligt av dig det du skriver i inlägget :-)

    Fin kväll till dig!
    Kram Petra

    SvarSlett
  3. Dette er et gjengs problem på blogger for tiden, og det er skikkelig skikkelig irriterende!!
    Har skjønt at dette kan fikses lett hvis man bytter til Google+ men det vil jeg helst ikke...
    Har du fått løst problemet uten og bytte?
    Ville du delt løsningen med oss?

    SvarSlett
  4. Godt du fikk fikset det, tekniske ting er et stort sort hull i mitt hode ihvert fall ;)
    Du lager altså sååå my fine ting!
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så masse flott du har sydd til butikken - skikkelig koselig med hjemmelaget til jul :)

    SvarSlett
  6. Feel the same way. Instagram is fun but I love blogs with good writing! (My Norwegian is improving, I understood almost everything! ;))

    SvarSlett
  7. Så herlig at du har fått fikset det med god hjelp fra ei bloggvenninne! :) Håper det ikke var så vanskelig? Ser det er fler som etterspør hva de skal gjøre med problemet, så det er nok ikke bare du som har hatt det. Håper det ikke smitter over på meg for jeg bruker også picasa! *Krysser fingrene*

    Herlig at du er tilbake og i "ditt ess". Nydelige bilder som alltid.

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett