mandag 4. november 2013

Ferdigmontert

 
 Noen kremmerhus er blitt ferdigmontert siden i går. Mest spent var jeg på hvordan kremmerhusene med små ord på ville bli fiks ferdig. Jeg kan vel si at det kommer til å befinne seg noen slike i Kasparahuset til jul.....
Jeg var også spent på det sorthvite sikksakkstoffet. Med lys pudderfarge på hanken synes jeg det ble myket opp.
 
 
Jeg ble veldig glad for å finne det hvite stoffet med sorte prikker i stoffhyllene mine. Synes det er nydelig til pudder/nude farge.
Jeg elsker prikker og det måtte jo bli enda en prikke-variant også.
 
Plutselig kom virkelig sylysten tilbake for fullt her. Det er ikke det at den har vært fraværende men bittelitte grann redusert en periode kanskje.
Nå går jeg amok i stoffhyllene og storkoser meg!
 
Jeg gleder meg til å tenne stearinlys i kveld og sitte med klippearbeid nede i stua.
Det er så kjekt å gjøre slike ting på kveldstid, kanskje med nyhetene ved siden av.
Hvilke av de sydde kremmerhusene kan du like best tro?
 
HERLIG NY UKE TIL DEG!
 
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Helt nydelige flinka;) og takk for tips om mal til juletre;)

    Finfin kveld til deg!

    SvarSlett
  2. Så fine! Jeg likte best det sorthvite sikksakkstoffet :-) Synes den var superstilig samtidig som den var søt :-) Nyt kvelden med klippearbeid!
    klem, Vibeke

    SvarSlett
  3. Nei, hvor var de alle fine, men det sorthvite var favoritten!
    Heldige jeg som har et like fint grønt Kasparakremmerhus her i julekista :)
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  4. Kjempefine! Alle sammen! Det er så gøy med klipping nå før jul ;)
    har jo helst holdt meg til disse skinnstjernene mine da, samt en sånn papirball :)
    Tenkte jeg skulle prøve meg på en sånn hjerteball variant...
    Men idag har det gått i ett her, jobb og yoga, faktisk vært på min første yogatime! Men blir nok flere :)
    Ha en super kveld, Kaspara, og takk for din inspirerende blogg og Insta ;)
    Klem Irene

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Irene
      Tusen takk for hilsen! Papirballer og skinnstjerner er supert det også. Yoga har jeg aldri prøvd. Min nabovenninne har begynt med det og ville gjerne trekke med seg meg og. Det er bare det at jeg simpelthen misliker og ha bundet opp enkelte dager til et visst klokkeslett. Litt sprøtt det, men det er nok min panikk for langtidsplanlegging, he,he. (vi er jo av dem som bestiller reiser oftest to dager i forveien osv.) Lykke til med yogaen og ha en flott dag! Solen skinner her i Sandefjord i dag og det er nullføre.
      Klem fra Kaspara

      Slett
  5. Eg likte jo veldig godt den med prikker da,Hihi:)
    Nyt kvelden!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Jeg elsker det røde med rosa prikker, håper noen av dem kommer i nettbutikken, for jeg skulle gjerne hatt tre av dem røde asså;) Må jo følge opp tradisjonen med Kasparas julekurver. Ha en fin klippekveld, her er det snart Broen...asså jeg tror jeg er litt forelsket i han danske etterforskeren;))

    SvarSlett
  7. Mine 2 favoritter er det svartprikkete og sikksakkmønstrete kremmerhuset. Kjempefine!! Mvh Torill

    SvarSlett
    Svar
    1. HeisanTorill
      Tusen takk for responsen! Kjekt å høre hva folk liker best. Ser jo at de to du liker, er blant favorittene der ute,
      Glad novemberdag til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  8. Åh, så nydelige! :D

    Jeg ble veldig glad da jeg fant en hvit skjorte med svarte prikker hjemme hos mormor - jammen fikk jeg ta den med hjem å klippe i den også!

    Du er herlig kreativ!

    Smil og klem fra Lite hi

    SvarSlett
  9. Kjempefine! :D Liker den med sikksakk mønsteret best ;)

    SvarSlett