søndag 10. november 2013

Same procedure as last year.....

 





















































Noen ganger er det greit å kopiere seg selv, om en synes ting funket.... ikke sant?
Jeg kommer til å flette flere gode gammeldagse  julekurver i år i 1013-drakt og jeg kommer nok til å lage flere enkle julekort på sort bakgrunn. Disse kortene mine kunne du finne i siste Rom 123 også. Jammen meg er stjernene til Søstrene Grene gull verdt! Har ikke sjekket ut om de har dem i skrivende stund, men jeg mener å ha sett noen i løpet av høsten.

Her har vi hatt svigerfar men kjæreste samt mamma på en liten farsdagslunsj, og snart er det klart for sen god middag.
Håper du har hatt en fin dag du også!
 Favoritt-pc` er endelig friskemeldt her og JIPPI for det! Den har vært dypt savnet. Det er så mye lettere å la fingrene fly over tastene på denne maskinen enn min lille bærbare pc.
Så må jeg forhåpentligvis med assistanse fra far i huset og tips fra hjelpsomme Sunny Day-Petra se om vi får skikk på Picasas redigeringsprogram også som ikke har funket her for meg.

FIN AVSLAPPENDE SØNDAGSKVELD!


5 kommentarer:

  1. Synes de kortene er utrolig fine! :-) Julestemning :-) Ha en fin farsdag videre :-)

    SvarSlett
  2. Håller mina tummar att det kommer att lösa sig med bilderna annars kan du maila mig igen! :-)
    Låter som en mysig dag. Vi firade fars-dag igår och även en sen gås och halloween middag hos mina föräldrar. Som alltid många goda skratt och mycket god mat. Önskar dig en fin söndagkväll!

    Kram Petra

    SvarSlett
  3. Hello!
    I love the pictures, and I really like the style of your home and blog, and is short for cristhmars.very inspiring!
    I invite you to visit
    http://dar-amina.blogspot.com.es/

    SvarSlett
  4. De fine julekortene dine er såå fine! : ) Jeg så bildet i Rom 123 - gratulerer! :D

    God å høre at dine tekniske problemer begynner å løse seg, da blir det kjekkere å blogge kan jeg tenke meg.

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  5. De kortene dine er råfine Kaspara!! :) hobbytingene mine har ikke kommet i hus enmå, så det klør i fingrene etter å starte. hørtes ut som en flott dag, vi hadde begge familiene på besøk å feiret min kjæres første farsdag. ;)
    Ønsker deg en fin mandag!
    Klem

    SvarSlett