onsdag 19. desember 2012

Kasparas Regnbue blant semifinalistene til Vixen Blog Awards 2012




























I dag er jeg stum. I går fikk jeg totalt intetanende mail om at jeg er blant de ti semifinalistene til "Årets interiørblogger" i Vixen Blog Awards 2012. Faktisk visste jeg ikke en gang om nominasjonsprosessen der noen må ha nominert bloggen min. (Tusen takk!) Etter nominasjonsprosessen har en jury på tre bestående av Live Brekke, Stine Myrvang og Camilla Berntsen plukket ut ti seminfinalister, og der befinner helt utrolig altså jeg meg!
Det er fantastisk morsomt, overveldende og ikke minst inspirerende! Takk igjen!
Du kan se alle de ti semifinalistene HER.
Fra i morgen kan folket stemme på sin favoritt (bare mulig å stemme en gang) og fram til 13.januar.

Vel, stum eller ei.. jeg får pakke inn julegaver og lage deigen til minstemanns favoritt-pepperkaker. De blir alltid tykke og myke og er uslåelige i følge ekspertpanelet her hjemme bestående av to stk. gutter med gane for det søte.

GLAD DAG TIL DEG OGSÅ!!!




27 kommentarer:

  1. Fantastisk morsomt, Kaspara - og vel fortjent:)
    Tvi-tvi!

    Fin dag til dere - klem fra Bente.

    SvarSlett
  2. Ååååå gratulerer så masse,så velfortjent:)))
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. HIPP HURRA!
    Og virkelig velfortjent! EN så søt blogg med så mange gode tips, feelgood, sjarme og personlighet skal man lete lenge etter! Masse lykke til!
    Gleder meg til stemmeprosessen, for du kommer garantert videre!

    Klemmer fra Ida

    SvarSlett
  4. Så gøy! Gratulerer :-) Vel fortjent. D

    SvarSlett
  5. Så utrolig gøy og veldig fortjent,
    jeg heier på deg!!! Så mye godt du baker foresten,
    må være en fornøyelse å bo under ditt tak :-)

    I morgen skal det bakes her i huset også, det gledes!
    klem

    SvarSlett
  6. Oj så gøy!!! Gratulerer så mye!! Morsomt og absolutt forståelig du har jo en fantastisk blogg :)

    Fin kveld til deg!

    Skal stemme på deg når du kommer videre :)

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  7. Veldig fortjent!! H å p e r du vinner :)
    kos deg i disse dager, deilig å ta livet med ro og nyte ventetiden.. :)

    SvarSlett
  8. Så stas!! Gratulerer så mye!
    Absolutt vel fortjent. Heier på deg:-)


    Klem

    SvarSlett
  9. Hei Kaspara
    Så utrolig flott og ikke minst, spennende! :) Det er virkelig vel fortjent, for du må da ha en av de vakreste bloggene (og hjemmene) i landet :) Nyter alltid å både lese med og titte med her hos deg!

    Ha en flott kveld videre!

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  10. Hi! realy like your blog a lot. I mentioned you in a post today on my blog. I hope you like it? (so not please let me know). I wanted to share your beautiful house with the followers of interieur-coosje (my blog).

    Kind regards,

    Stephanie Koster
    http://www.interieur-coosje.blogspot.nl/2012/12/x-mas-inspiration.html#comment-form

    SvarSlett
  11. Gratulerer Kaspara! Velfortjent! Du har ein av dei mest inspirerande blogg eg veit om og heier sjølvsagt på deg:-)
    Ha ei forsatt fin førjulstid!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  12. Du skal vinde efter min mening : ) Din blog har meget mere personlighed end de andre nominerede!! Pøj pøj! : )

    SvarSlett
  13. Hello, I came on you blog by Stephanie from above.
    I will go follow your blog, it's a great blog. Beautiful pictures.
    Have nice christmas days, greet Martine
    (www.martinevianen.blogspot.nl)

    SvarSlett
  14. Svar
    1. Heisan Balbinus
      Tusen tusen takk! Glad jul til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  15. YAY!!! Gratulerer så mye! Velfortjent
    og lykke til!! klem Hege x

    SvarSlett
  16. Utrolig gøy, Kaspara! Skjønner veldig godt at du er nominert;) Du kan komponere, det blir aldri kjedelig hos deg, og du skriver fint. Lykke til;)

    SvarSlett
  17. Hei fine du!

    Så morro! Hell og lykke :D
    Så absolutt fortjent!

    Fin førjulstid te dæ!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  18. Hei Kaspara! Gratulerer! Så bra! Jeg heier på deg! Du, jeg har sendt deg en mail fra min private mail,men tror kanskje ikke den kom frem, aner ikke hvorfor?! Jeg har hjemmekontor. Det ble ikke tur til byen din dag, vi holde på å sette inn nytt vindu! Her er snekker og flis i alle retninger! Det ser ikke ut på badet! Puh! Vel, det passer igrunnen bra med "Snekker Andersen" på besøk like før jul, for han er en hyggelig kar, he he. Nå må jeg hive meg rundt, må være håndtlanger for snekker andersen. Ha en fin dag. Klem fra M

    SvarSlett
  19. Underbar Blogg jag hittat..
    Kram/Ellinor

    SvarSlett
  20. Så kult Kaspara!! Heia deg, altså. Du er jo helt spesiell med ditt smittende humør og fine vesen!!!!
    Den fine hengeren på dagens bilde inne hos meg fikk jeg faktisk når jeg var på besøk hos fine Sukkertøy-Ida!
    Den "er sånn" - har ikke malt den;)

    Her har jeg unnet meg extra lang juleferie med fri i morgen - det skal bli bra, ja…
    I morgen skal jeg slippe å ut og skrape is klokken 7:30.
    Beste juleklemmen til deg!

    SvarSlett
  21. Heisann!!

    Så artig at du er en av de nominerte da. Det er vel fortjent!! :)

    Ønsker deg en riktig god jul!!

    Juleklemmer fra Pink lady

    SvarSlett
  22. Så flott! Gratulerer! For en god start på julehelga :)

    SvarSlett
  23. Så gøy! Grattis! Ser at mange av mine personlige favoritter er representert i år, og jeg er sjeleglad jeg har flere e-postadresser og kan stemme flere ganger ;)

    Klem, lykke til, og er riktig god jul til deg og dine :)
    Signe

    SvarSlett
  24. Gratulerer så mye!!!:) MIn stemme går til deg!
    klem

    SvarSlett
  25. God jul og godt nyttår ønskes deg og dine! Blogghilsen fra Ellen.

    SvarSlett