torsdag 27. desember 2012

Oppvaskhåndkler kan bli alt mulig det....

























































Jule-sysakene er møysommelig  ryddet bort for denne gang, og det er på tide å tenke ut nye sy-prosjekter.
Jeg er alltid på jakt etter lekre oppvaskhåndkler, de kan bli til mye fint og trenger ikke leve et liv i skyggen;  kanskje småflekkete i en kjøkkenskuff.
Nå har jeg lagt fram tre supre oppvaskhåndkler som skal få nye liv og funksjoner. Det er et sorthvitt håndkle fra Ferm Living, et stjernehåndkle fra Rie Elise Larsen samt er friskt Hay-oppvaskhåndkle. Kanskje bruker jeg saksen alt i morgen, og du skal selvfølgelig få se hva de ender opp som etter hvert.
Oppvaskhåndkler er også supre som en enkel gardin i et vindu, jeg har hatt MANGE oppvaskhånkle-gardiner i mitt liv. Det er både billig og superenkelt; en enkel søm til gardinstangen og vips; ny gardin!
Det enkle er ofte det beste, tenker jeg.

HÅPER DU HAR GODE ROMJULSDAGER!

9 kommentarer:

  1. De så veldig fine ut.
    Blir spennende å se hva du tryller frem.
    Ha en fortsatt fin romjul.

    SvarSlett
  2. Kjære Kaspara
    Jeg er hjertens enig! Det er så gøy å trylle frem nytt av gammelt / redesigne. Nå er jeg spent på å se hva du har tenkt! :0)

    Ha en fortsatt flott kveld!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  3. Hei du kreative dame :o) Så glad jeg ble når jeg fant denne bloggen :o) Nå legger jeg meg til som følger og gleder meg til å se hva du lager :o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Godt at du er tilbake med saksa og sømproduksjon igjen. Gleder meg til å se hva du skaper;) Klem Wilhelmine

    SvarSlett
  5. Det enkle ER ofte det beste, helt enig!
    Spennende å se hva du tryller ut av disse kjøkkenhåndklærne ;)

    SvarSlett
  6. Heilt enig i at det enkle ofte er det beste! Gler meg til å sjå kva du tryller fram denne gongen:-)
    klem mari

    SvarSlett
  7. Fantastisk! Artig å bruke ting i et nytt format :) Og vet du hva; jeg fikk symaskin til jul!!! Så nå skal jeg gå i gang med en rekke prosjekter selv. Gleder meg :) Er ikke så god til å sy da, men øvelse gjør vel mester har jeg hørt. Får mye inspirasjon her hos deg vettu :)
    Håper du har hatt en fin jul og koser deg i romjulen :)

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  8. Hei Kaspara! Det står sikkert her inne et sted men hva er fargekoden på den rosa stolen, den er helt nyyyydelig!!! God romjul!

    SvarSlett