fredag 7. desember 2012

Washi tape-lek



























Enkleste form for julepynt! Klistre opp et tre på veggen og pynt med hva hjertet begjærer. Du har sikkert sett det i mange interiørblader, tipper jeg.
Når vi går ned trappen fra annen etasje ser man rett på en stor hvit flate, men ikke nå. Mange av Gutta Boys sine kompiser undres litt over alle skålene jeg har stående bugnende med washi-tape. "Det er mine leker det" sier jeg. Vel, nå har jeg altså lekt igjen.
Tallene på treet indikerer dager med noe spesielt på programmet.
Leker du med washi-tape?

FIN FREDAG TIL DEG!

15 kommentarer:

  1. Nydelige fine farger, passer godt til jul disse også :)
    Washi-tape er bare genialt!
    Fin fin fredag til deg!
    Klem

    SvarSlett
  2. Så utruligt fint,nå fekk eg lyst til å klistre opp et tre og,det er jo så fint:)
    Ei nydelig førjulshelg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Jeg elsker trærne;)) Har sendt deg mail! Klem

    SvarSlett
  4. Yessda! Lagde meg et juletre forrige uke, jeg også! Bare se her: http://syrinveien3.blogspot.no/2012/12/washitape-christmas-tree.html :-)

    SvarSlett
  5. Nydelig!! Kjempeartig.
    :-) Også synes jeg ideen om de tallene var skikkelig koselig :)
    Kos deg!!

    SvarSlett
  6. Hei Kaspara!
    Det er så utrolig hyggelig å titte innom bloggen din ! Bloggen gir så masse inspirasjon og glede. Så tusen takk for nydelige bilder og julestemning.
    God helg til deg og dine !
    Klem

    SvarSlett
  7. Kjempefint, og for en smart måte å holde oversikt over alt som skjer nå i desember:-)

    Og tusen, tusen takk for de flotte julestrømpene og det skjønne tapettreet!
    Alt falt i smak hos både liten og stor:-)

    Ha en fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  8. Stilig! Tror jeg må leke meg litt på den kjedelige hvite kjøkkendøra i morgen!!
    Fin helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  9. Kjempe stilig! Har fått skikkelig sansen for washi tape jeg også og artig at det kan brukes til så mye annet enn bare innpakning :)

    Ønsker deg en fiiin kveld!

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  10. God kveld Kaspara,
    Spennende og dekorativt tre! Jeg er visst ikke så kreativ for tiden, så her er det ganske så kjedelig å se seg rundt! Kanskje vi får lage oss et slikt fint tre vi også, barna synes sikkert det ville være toppen! Nå skal jeg lese meg gjennom dine siste inspirerende blogginnlegg, som jeg tidligere bare har slurvelest i en travel tid! Bedre kan det vel ikke bli på en lørdag kveld klokken 23 (når mannen er på julebord og barna sover): et glass vin (eller to), en halv Snickers (eller en hel) og Kasparas regnbue :)! Ha en fin helg! Klem fra Anne.

    SvarSlett
  11. Det er så fint og flot alt det du laver, både med Washi tape, symaskin, malerpensel, saks m.m.
    Dejlig inspirerende blog !!!
    Lige et spørgsmål. Når du tager washi tape ned igen, skader det væggen/malingen ???

    SvarSlett
  12. Heisan Balbinius
    Tusen takk for utrolig søte og inspirerende ord!
    Når det gjelder washi-tape sier min interilrbutikk-søster at den washi-tapen som heter td og som det kanskje selges mest av rundt skal være helt sikker når det gjelder ikke få merke på veggene. Jeg har brukt den og det har ikke satt noen spor.
    Fin helg til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  13. kjempekult! hadde vært noe for mine hvite (kjedelige) betongvegger og det! men du, hvor kjøper dere all denne fine washi-teipen henn? (leste over her at jeg må kjøpe "td"..;))
    klem june

    SvarSlett