tirsdag 15. januar 2013

Kanskje ser jeg ikke skogen for bare trær...

 



























 
Jeg har vært over middels opptatt av trær som motiv de siste månedene. Ja, kanskje jeg til og med ikke ser
 skogen for bare trær...
Julepynten var trær opp og trær i mente og flere hadde julestjerner på toppen som indikerte jul, men trær er jo egentlig noe helårs. Så nå har jeg klippet sorthvite trær med fine kvister hentet i naturen og grov hyssing til oppheng. Kan brukes på en skapdør, dinglende ned fra en tallerkenhylle, på en pakke osv.
Jeg sverger til å sikksakke kantene på symaskin, da holder de best, men limstift er jo et alternativ.
Det sorthvite papiret som jeg har handlet for mange år siden liker jeg så godt, men det var litt tynt. For å få litt mer hold i trærne limte jeg da først det sorthvite papiret fast til tykt hvitt papir, så det ble dobbelt.
Enkel pynt! Sort/hvitt og natur er fint sammen synes jeg.

GLAD DAG TIL DEG!

16 kommentarer:

  1. Herlige tre! Stilig med svart/kvitt. Du er så flink og kreativ! Skal ikkje sjå vekk i frå att eg hermar aldri så lite:-)
    Ha ein forsatt fin tirsdag kaspara!
    Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. Kjempe fint! Trær er flott og passer godt hele året :)

    Fin tirsdag til deg :)

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  3. Så utrolig kreativt og drømmende hjem!
    Gøy å finne slike blogger hvor en kan kose seg lenge. Studere detaljer og få en håndfull inspirasjon. Takk :)

    Mari

    SvarSlett
  4. Veit du at eg må liksom alltid kommenterer inne hos deg,ikkje alltid eg har annledning til å kommentere men måten du skriver på,bildene og heimen din det er så flott og så fargerikt at eg må alltid kikke innom deg:)
    Kreativ til tusen du,skulle gjerne hatt litt meir av det,hihi men fint å hente inspirasjon rundt:)

    Kjempeskjønne trær,sån at eg hadde fått det til for tålmodigheten er ikkje alltid så stor til å sitte ned med ting;)

    Fine tirsdag til deg:)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så fantastisk fine de var!
    Jeg er så imponert over alt du får til!
    Jeg får stemme i med Lillian over meg her, hvis ikke blir det en blåkopi av kommentaren hennes ;D !

    Ønsker deg og gutta dine en fiiin tirsdag :-)

    SvarSlett
  6. Alltid noen flotte og kreative innspill her hos deg.
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  7. Du har helt rett, trær er jo helårs! :) kjempelekkert papir, og som du sier, det kan henges overalt! Digg! :) håper du får en fin tirsdagskveld! Klem

    SvarSlett
  8. De var lekre! De likte jeg:)
    enkelt, dekorativt og med naturlige innslag;)
    ønsker deg en fin kveld:)
    klem nina

    SvarSlett
  9. Jeg rekker opp hånda her og sier "her har du også en som er godt over middels opptatt av trær *hihi*:) Tar alltid bilder av trær hvor enn jeg er, digger sånne interiør trær som du lager (morsom idè altså:) og når jeg endelig maler, ja, da maler jeg trær:) For en koselig gave å gi med et sånt tre på...hmmm....må prøves:))

    SvarSlett
  10. Så mye fint du lager. Trær er helt klart ikke bare for julen :)

    SvarSlett
  11. Love it, fiiiine du!:)
    ....alltid så mye lekkert her hos deg altså! Drømmer meg bort av de lekre bildene, tingene og de fine fargene!:)

    .....og så elsker jeg måten du skriver på! Flinke fine!:)

    Ønsker deg en flott uke videre!
    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  12. Det er helt greit å ikke se skogen for bare trær når trærne er så fine!!
    Du slutter aldri å imponere, flinke deg!
    Ha en fin kveld videre.
    Klem

    SvarSlett
  13. Korsen får du tid til å være så kreativ? DET lure æ på :)Fine resultater altså!

    SvarSlett
  14. De var kjempefine! Blir så inspirert av deg! Du ser nok skogen for bare trær.....helt sikker på!

    SvarSlett
  15. Du! Du har ikke fargekoden på det dusblå skapet?

    SvarSlett