søndag 3. februar 2013

Bittesmå gjøremål


Bittesmå gjøremål kan godt ta uendelig lang tid å få gjort her i huset. Disse sorte Dots-knaggene (vel, ikke ekte Dots, men veldig like.) skal opp på en vegg, sannsynligvis nedgangen fra annen etasje. Knaggene har bodd i huset her et par år......




























Den tøffe gamle legelampen vi handlet for kanskje tre ukers tid siden må få komme opp på en vegg. Vi vakler mellom to steder.... da tar ting tid.
Fant en haug gamle postkort i en boks på loftet. Mange av dem er handlet på ferietur i Bulgaria. Jeg vil henge
mye gøy på en vegg festet med neon-washitape og sort.
Små ting å gjøre... men i blant tar ting tid...allikevel...

Far i huset er på skøyter med Gutta Boys og har med hockeykøller. Is-hockey er ikke min greie, så det er fint å pusle rundt hjemme. Det er blitt litt strikking, mye kaffe og litt rydding i den skrekkslagne rotete lofts-oppgangen.Senere skal det bli god middag og kaffe med fine venner.

GOD SØNDAG TIL DEG!


12 kommentarer:

  1. Det høres ut som en fin søndag det:)
    Kjenner til det med å av og til utsette de små tingene.. Vi har feks flere elartikler som skulle vært levert inn. Inntil videre står de på gjesterommet.. Og det har de gjort i ganske mange mnd..

    Kos deg resten av dagen og ei fin uke ønskes deg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på en søndagettermiddag, gode Kaspara!
    Det var virkelig kule knagger! Likte også de herlige morsomme postkortene :)) Selv har jeg reist opp mitt gamle kleskap etter en stund med maling. Håper å få fotografert det snart. Jeg er ikke helt ferdig, det mangler greper og slile ting.

    Ha en fin kaffeetime med dine venner.
    Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett
  3. Så mye fint ! Elsker lampen <3

    Nyt søndagen!!
    STOR KLEM
    anette

    SvarSlett
  4. Hei gode deg;)) Gleder meg til å se postkort-bildene på veggen, jeg likte så godt den derre lappeveggen du hadde bilde av i et annet innlegg denne uken...en slik vegg vil jeg også ha. Dots-knaggene kommer til å bli superfine i trappeoppgangen...her hjemme trenger hele huset intravenøs styling!!!

    SvarSlett
  5. Hei Kasparasregnbue :-) jeg liker puta (rosa kors) du har laga! Superherlig :-) mvh anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Anita
      Tusen takk for hilsen! Så gøy å høre at du liker plussputa så godt! Jeg har før tenkt på det som kors jeg også, men så hørte jeg at noen kalte det plusspute for de positive ting i livet, det likte jeg.
      Det gikk bare to kvelder med til å strikke den. Stikket på pinner nr. 7, 48 masker og dobbelt garn. Såå gøy!
      Fin kveld til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  6. Kjenner veldig godt til at små ting kan ta laaang tid:-) Herlige knaggar, fine kort og kul lampe! Høres ut som du har hatt ein fin søndag. Her har vi vore mykje i akebakken rett nedfor huset. Det kom endeleg litt snø, har hittil vore en meget snøfattig vinter her på nordvestlandet.
    Ha ei fin og kreativ veke!
    Klem frå mari

    SvarSlett
  7. Godt å høre at det er flere som bruker tid på å få ting på plass :) Sånn er det her i huset også! Jeg har liftgardiner stående som jeg kjøpte for et halvt år siden, samme med noen hyller. Men så er ikke mannen helt enig i at vi skal henge det opp heller, så da må det laaaaang overtalelse til :) Veldig kul lampe forresten!

    Ha en fin søndag!

    Klem fra Nina
    http://drommevillaen.blogg.no

    SvarSlett
  8. Herreminhatt, jeg kjenner problemet med at små ting kan ta uendelig mye tid! Godt å føle seg i godt selskap, hehehe. Hørtes herlig ut med en liten alenedag for mor. Kjekt med pusle-rydding!

    SvarSlett
  9. Hei fargerike Kaspara som også drømmer like fargerikt. Ha ha, ser det for meg. Fantastisk. Jeg er faktisk ikke redd tyver og sånt, jeg tror jeg hadde egnet meg til å jage nettopp tyver - jeg springer også ganske fort, særlig etter at lilletåa er leget. Jeg har mange ganger ønsket at jeg hadde vært i min søsters jobb; politi! Sukk, det hadde vært no'. Jeg liker å ordne opp he he. I dag har jeg tatt meg fri. DIB fyller år i dag. Stor milepæl i livet. Vi gjør ikke så mye av det. Enkel markering. Vi sparer til storbytur han og jeg som vi skal ta i løpet av våren. Har ikke bestemt reisemål enda. Fine bilder du viser og den lampa er så utrolig fin.
    Ting tar tid,også bittesmå gjøremal, jeg kjenner veldig godt til det. Jeg har det sånn hele tiden. Sukk. Nei, nå må jeg hive meg rundt. Prioritere DIB - "store" mannen he he. Det var faktisk intervju med han i lokalavisen i dag (her i min by). Det var fint; men DIB er mannen som "kaller en spade for en spade" om du skjønner. Ha en fin dag. Klem fra M

    SvarSlett
  10. Høres ut som en fin helg!
    Ja, ting tar tid - ofte lenger enn man hadde sett for seg. :)

    Fin start på en ny uke for deg!

    AW

    SvarSlett
  11. Å så mye spennende du har her.... Herlig med litt pusletid for mor :o) Klem fra Nina

    SvarSlett