torsdag 28. februar 2013

Mitt favoritt-tre i London


















































































Hils på mitt favoritt-tre i London! Jeg ble helt betatt og forelsket!
Et tekstil-tre måtte jo bare tiltale meg umåtelig. Jeg synes fargene er så fantastisk vakre sammen.
Gutta måtte nesten hale meg med videre.
Treet står ved Waterloo Bridge og er tilknyttet galleriet Hayward Gallery. Jeg må si jeg var fristet til å titte innenfor dørene også, men det ble det ikke til denne gang.

Jeg burde jo egentlig laget mitt eget morsomme tekstil-tre i hagen......

Fin senkveld til deg!

14 kommentarer:

  1. Wow, det var eit unikt tre! Kjempestilig var det, aldri sett noko liknande. Ja, du bør absolutt lage ditt eige tekstiltre i hagen;-) Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. Det var utrolig stilig! Forstår godt at du ble betatt :) Det burde jo ikke være helt umulig å lage, kanskje i en litt mindre skala...? Høres deilig ut med London-tur.

    SvarSlett
  3. Wow, that look amazing!
    Regards,
    Ciska & Nathaly

    SvarSlett
  4. Wow, det var lekkert! Regner da med at vi får se at du snart har et slikt tre i din hage ;o) Klem fra Nina

    SvarSlett
  5. UUuaaaauuuhhhh!!!! Que pasada de arboles!!!!
    Anna

    SvarSlett
  6. Kjære søte du!

    ..Ser ut til at du/dere har hatt en fantastisk tur til herlige London!!
    Og jeg er enig med deg.. Dette var et fintfint tre!!!

    Nå er det snart helg! Kose deg masse :)

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Så magisk fint;) Jeg så noe som lignet i Riga og det var så flott, til sommeren lager du bare et slikt tre, dermed basta!

    SvarSlett
  8. Ser ut som en fantastisk tur. Kunne godt tenkt meg å reist tilbake der om ikke lenge. Men først en tur til Køben :)

    Ha en finfin helg, håper den blir fylt med masse solskinn.

    SvarSlett
  9. Råååå fint. Vi har noen strikkede trær i trondheim også. Moro!!!
    Klem Tone

    SvarSlett
  10. For en lykke at jeg tittet innom deg,først måtte jeg jo smile av det koko treet,men jammen finner jeg ikke hotel-tips til London også!Reiser neste uke,dette må jeg sjekke ut ja!:)
    God Helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  11. Så festlig tre! Jeg liker det innmari godt altså:)! Gleder meg til det kanskje dukker opp et lignende tre fra hagen din på bloggen her;)

    SvarSlett
  12. Det var et fantastisk tre! Lurer på hvor lenge det skal stå? London er super!

    SvarSlett
  13. Hei! Det var et fantastisk tre! Håper det står der neste gang jeg kommer til London!

    SvarSlett