torsdag 14. februar 2013

En lite hensiktsmessig lommepute?



















































































Jeg har sydd noe så lite hensiktsmessig og "fjollete" som en lommepute. "Ting bør ha en funksjon" er det mange som sverger til, og det er jo minsanten ikke helt på jorde å ha slike tanker. Om det innebærer at alle pyntegjenstander som ikke har annen funksjon enn å være øyefryd, da burde bli container-fyll, er jeg usikker på. Vel, i blant er det deilig å ikke være så målrettet og gjøre noen ikke- hensiktsmessige ting, tenker jeg; som for eksempel  å sy en lomme på en pute.
Og hvem vet... tenk om det legges hemmelige lapper og beskjeder i lommeputen, da har den jo plutselig fått en funksjon allikevel.

Om du synes jeg snirkler mye rundt den gamle viften med foto-apparatet, er jeg helt enig med deg. Jeg er visst enda litt nyforelsket i akkurat den.

HA EN FIN OG KANSKJE SMÅ-ROMANTISK DAG!






13 kommentarer:

  1. Å, den var så fin! Ha en fin Valentinesdag du også!
    Klemmer fra PillePalle (syk for tiden)

    SvarSlett
  2. Hei skjønne deg:)
    Så utrulig herlig pute i fineste fargene og så festlig med ei lomme på puta,og den vifta er bare så fin :)
    Hadde jo vært spennende om det ein dag låg ein lapp eller noko annet spennende i lomma,hihi ein herlig overasskelse kanskje:)

    Finaste dagen til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Stilig pute med en herlig farge! Og hvorfor ikke ha en lomme på! ;) Nå ser jeg for meg guttene driver å skriver hemmelige lapper og utveksler dem i den puta! hehe!

    Ha en fin torsdag Kaspara, med litt romantikk i selvfølgelig! ;)

    SvarSlett
  4. Lommepute ja, det første jeg tenkte da jeg leste overskriften var en pute å ha i lomma og det må være betraktelig mer unyttig enn en lomme på en pute ;) Veldig fin ble den i alle fall

    SvarSlett
  5. So lovely colors and beautiful pillows :)
    Knus og kram

    SvarSlett
  6. Utrolig fine puter, likte spesielt den dots puta;) Det blir nok noe korall her også skal du se....Elsket borddekkingen din i interiør magasinet, grattis. Du er virkelig flink til styling.

    SvarSlett
  7. Hihi, eeelsker puta, med eller uten funksjon! Nå er det neste sånn at jeg håper noen legger en liten papirlapp med noen ord på en gang. Tenk for en glede å finne det:D Likte veldig godt den grå puta med sikk-sakk, er den også hjemmelaget tro? Eller finnes den i butikk?

    Fin valentindag til deg:)

    SvarSlett
  8. Så søt lommepute. Jenta mi på seks år hadde heilt sikkert funne forskjellig å putte ned i:-)
    klem frå mari

    SvarSlett
  9. Hei du produktive og kreative kvinne. Så fin pute du har laget. Digger stilen og fargene du bruker, men det har jeg sagt før. Hørte rykter om at du er i bolig pluss. Må kjøpe bladet og se hva du har funnet på denne gangen . Smil.

    SvarSlett
  10. Lomma gjorde hele puta :) Ingen dum ide å ha en lommepute til små, koselige og kanskje hemmelige, beskjeder...

    SvarSlett
  11. Ikke så dumt med lommepute til hemmelig lapper på en dag som dette! <3 Elsker fargen på putene dine! Jeg er forelsket i korall for tiden..
    Ha en finfin kveld.
    LenaE

    SvarSlett
  12. Fin pute og fiiine bilder, som alltid. Lommepute er vel kult. Man kan legge lapper til sine kjære i lomma. Noen ganger må det praktiske vike for det estetiske. Jeg har akkurat sydd en bukse med en upraktisk, men akk så dekorativ sløyfe på.
    God kveld/natt til deg.
    Klem!

    SvarSlett
  13. Hvorfor skulle ikke en sånn skjønn pute ha en lomme?! :D
    Stilig vifte og lampe! Veldig fin farge på lampa!

    SvarSlett