fredag 8. februar 2013

Lampefunn og nysydd oppbevaringspose




Jeg VET jeg er en tanke ensporet hva farger angår for tiden. Når jeg blir glad i noe, blir jeg så VELDIG glad i det liksom, men jeg håper dere bærer over med meg. I dag hadde jeg tenkt å jakte på andre farger her i huset, for de finnes jo... Æresord!
Gull-lampen er siste bruktfunn. Den er er ganske så fin synes jeg og helt nydelig holdt. Jeg synes gull er helt nydelig til fargene jeg er opphengt i for tiden.
Har sydd noen oppbevaringsposer i det siste og denne på bildet har fått en fugl sikksakket på seg.

Fredag igjen! Her er gutta klar for en kompis på overnatting og moren i huset er mest klar for Idol av alle.

HERLIG FREDAG TIL DEG!


11 kommentarer:

  1. Hej fina du!

    Fina bilder som alltid Kaspara! Du inspirerar! Ljusa fina med kontraster och fina korallfärger.

    Önskar dig en fin helg!
    Kram Petra

    SvarSlett
  2. God kveld Kaspara. Nydelige bilder og jeg ble litt overrasket. En sånn lampe hadde vi i mitt barndomshjem. Vi hadde den på rommet - min søster og jeg. Lampen har en spesiell historie...jeg har alltid tenkt at den lampens historie skal jeg skrive. Vår har ikke blitt så pent behandlet skjønner du, den har noen skraper på foten. Men min søster har den nå og hun liker den godt med skrammer. Hun bruker lampen på et nydelig, gammelt bord slik som du. Vel, jeg skal nok skrive skrammenes historie en vakker da,og da skal du få lese. Ha en fin fredag og helg. Vi skal ha bursdagsfeiringer i morgen med de eldste i familien og på søndag blir det jobbsøndag. Lite beina-på-bordet-tilværelse med andre ord, men det blir mye sosial tilværelse og det er hyggelig. Kos deg. Vi kommenteres. Klem fra M

    SvarSlett
  3. Har ikke blitt helt til vennskap med den korall-fargen før jeg så den hos deg. Helt nydelig! Og den gull-lampa var lekker. Ha en god helg :)

    SvarSlett
  4. Nydelig, nydelig, nydelig!! Og kuuuul lampe :)

    Ønsker deg en super fredag!

    Klem fra Nina

    Jeg har fått ny nettside, sjekk ut drømmevillaen.no :)

    SvarSlett
  5. Å,så nydelige farger :)
    Blir i godt humør av å besøke bloggen din.
    Ha en fin helg!
    Klem fra Silje

    SvarSlett
  6. Liker fargene dine:)
    Her har vi også kost oss med IDOL i kveld. Han med Bass-stemmen er bare helt FANTASTISK!!
    God helg!

    Klem

    SvarSlett
  7. Herlige bilder hos søte deg,like den fargen og jammen så tok eg inn ein slik lignande farge,likte det godt men merker eg er meir forsiktig med farger enn før,veit ikkje heilt korfor men har liksom blitt så nøytralt hos meg!
    Elskerr alltid å titte innom deg og du har det så personlig og flott:)

    Kos deg i helga med fastelaven og morsdag!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. Åh, den lamnpa der altså! For en herlig liten retroskatt. Går rett i hjertet på en dynamisk retrofreak, må vite! God lørdag til deg, du herlige skribent av en vital blogger! Klem fra Beate

    SvarSlett
  9. Er svak for de fuglene dine! Kjempesøtt med fuglen på posen, delikat fargesammensetning! Veldig stilig lampe! Du er så flink til å sette sammen stil og farge! :)
    Ha en koselig helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  10. Fineste lampa, passer jo perfekt inn hos deg...ha en fin lørdag Kasparamor...klem

    SvarSlett
  11. Hei på deg, Kaspara!
    Fin lampe du fant, jeg fant en lignende gullampe på loppemarked i sommer, men til vegg. Fant også en bordlampe i gull med klype her for en stund siden. Synes gull blir finere og finere, er ikke lenge siden jeg ikke syntes det var noe særlig....Men man forandrer jo stadig smaken:-)
    Fin lørdagskveld!
    Klem Siri

    SvarSlett