torsdag 14. februar 2013

Bolig Puss-reportasje, utfordring til deg, samt lotteri



































I starten av januar hadde jeg veldig trivelig besøk her i Kasparahuset av tre herlige damer fra interiørbladet BoligPluss. Bladet har startet med en ny serie hvor de hver måned besøker en interiørglad person og lager en reportasje fra en liten del av huset deres. Etterpå inviteres leserne til å sende inn sitt bilde av tilsvarende rom/del av huset med mulighet for å vinne en premie.
Jeg fikk spørmål om å åpne ballet med fokus på spiseplassen her hjemme. Jeg fikk i oppgave å dekke et bord med tanke på at det kom  gjester.  Jeg tok da utgangspunkt i en venninne-lunsj og slik føltes det nesten også, da BoligPluss-jentene og jeg avsluttet den flere timers hyggelige seansen med sen lunsj ved det ferdigdekkede bordet.
Jeg har nå sett reportasjen i sin helhet selv også. Flinke folk, dyktig fotograf, lyse fine bilder.  Det slår meg imidlertid at jeg må ha ryddet VELDIG (he,he)  før besøket, for jeg føler det er litt mer tomt i rommet enn til vanlig. Kanskje er det fjerningen av det fargesterke bildet som normalt sett henger ved siden av det lyse pidestallskapet som gir meg den følelsen. Bildet tok så mye plass og stjal oppmerksomheten fra det dekkede bordet, så vi var enige om å ta det ned.


UTFORDRING TIL DEG:
Det er ikke bare jeg som fikk en morsom utfordring; DET KAN DU OGSÅ FÅ!
BoligPluss oppfordrer i forbindelse  med denne reportasjen leserne å sende inn et  bilde av sin spiseplass også.
Super premie er det til det bidraget som får flest stemmer; nemlig tre stilige Doo-Wop-lamper fra Louis Poulsen.
Du kan sende inn ditt bidrag fram til 13.mars og HER er linken du kan gå rett inn til utfordringen på. Her kan du også se de bildene som alt er kommet inn.   Bli med da vel!
Bladet er forøvrig  i salg i butikk fra mandag 18.februar.


LOTTERI/ TRE NUMMER AV BOLIG PLUSS:
Bolig Pluss gir et abonnement på tre nummer til tre lesere av Kaspara-bloggen.
Det er veldig koselig å få et interiørblad dumpende ned i postkassa!
Det du må gjøre for å være med i trekningen er å legge igjen en kommentar til dette innlegget. Er du anonym leser er det fint om du oppgir en mail-adresse.Fristen er ikke så lang, så hiv deg på med en gang!

Frist for å være med på lotteriet:: Mandag 18.februar klokken 24.00



GLAD FREDAG TIL DEG!




65 kommentarer:

  1. Mitt favorittblad! Fikk det i postkassa denne uka, og det ligger og venter på å bli lest i helga :) Gleder meg!
    God helg til deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Sikke et lækkert billede - jeg må vist have fat i det nye BoligPluss.

    SvarSlett
  3. Too bad we don't have that magazine here. I've heard so many praise it, and now your home is in it!

    SvarSlett
  4. Så moro IngerLill, dette var stas ! Jeg skal løpe å kjøpe når bladet kommer i butikkhyllene.Vel fortjent:) Glad helg til deg og gutta dine. Ps. har du sjekket postkassen siden igår ettermiddag? Lulla

    SvarSlett
  5. God morgen, kjæres venn i Sandefjord!
    Tusen takk for dine søte ord! Jeg håper å bli snart frisk igjen, men skal til lege en gang til i morges. Høres kult ut med ferieuke i London! Vi har planlagt å ta oss snart en tur dit med vennegjengen vår. Det er synd at jeg ikke bor i Norge! Jeg ville gjerne delta i Bolig Pluss sitt lotteri :)
    Gratulerer så mye med reportasjen om den kjempefin spiseplassen i Kasparahus. Synes, mat smaker nok mer enn vanlig når man får lov å sitte ved bordet ditt. Den rosa stolen på bildet oppe ligner den jeg fikk kjøpt siste uke. Kjempeflott farge!
    Ha en fin ferieuke alle sammen! Hils og klem hele familien fra PillePalle

    SvarSlett
  6. Fantastisk moro!!
    Også forsiden da Inger Lill!!!!!
    GRATULERER!!!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  7. Gratulerer med reportasjen - fantastisk flott bilde med herlige fargar!
    Glad helg til deg, Kaspara!
    Klem Alva

    SvarSlett
  8. Så umiddelbart at det var bildet ditt på forsiden - helt nydelig!! Jeg vil gjerne vinne abonnement!

    SvarSlett
  9. Hei Kaspara - ja, nå blir det løp og kjøp BoligPluss - gratulerer med flott forside:) Herlig bilde!

    Nå er det vinterferie - tipper noen hos dere er glade for det! Her blir det ikke mye ferie - Karen skal arbeide fullt med skolerevy og vi andre skal på jobb som vanlig. Thea kommer en liten snartur hjem fredag om en uke, og det er jo alltid veldig hyggelig. Tar fri selv også neste fredag - har så smått startet med litt slektgranskning, og skal detektivarbeide videre neste fredag sammen med en niese - fantastisk morsomt å få slektstreet til å henge sammen, og finne svar på spørsmål som man har lurt på lenge;)

    Ha en fin-fin helg - klem!

    SvarSlett
  10. Jeg så BoligPluss ligge i resepsjonen på jobben i går og det slo meg med en gang "det der er jo hjemme hos Kaspara jo!" Vet forresten at du ikke egentlig heter Kaspara, men i mitt hode er du nå det ;)

    Grattis med forside, og NYDELIGE bilder fra hjemmet ditt.
    Du inspirerer :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  11. Så lekkert og innbydende dette så ut;) Grattis så mye;)
    Jepp, veldig fortjent;)

    Og jeg vil også gjerne være med Bolig Pluss sitt lotteri;)

    Finfin fredag og helg ;)

    -malla-

    SvarSlett
  12. Så gøy Kaspara! Jeg gleder meg til å handle bladet og se nydelige bilder fra fine hjemmet ditt! Ha en riktig god helg. Ang. lotteri - jeg er med! Klem fra M

    SvarSlett
  13. herlig. jeg gleder meg til å se bildene og krysser fingrene for et vinnerlodd i lotteriet.
    riktig god weekend.
    m

    SvarSlett
  14. Så morro, og nydelig bilde :)

    Vil gjærne være med på lotteriet...

    Håper du får en super helg..
    Her begynner vinterferien nå, så hele neste
    uke skal vi bare kose oss sammen, hele
    familien... Gleder meg :)

    Klem Fra Cecilie

    SvarSlett
  15. Spiseplassen min er ikke noe å snakke høyt om akkurat, men å være med i trekningen om å kanskje vinne et par nummer med inspirasjon, hadde vært veldig ålreit! :)

    SvarSlett
  16. Så moro, gratulerer med flott reportasje!! Til jul kommer mitt hjem, de var her i desember:) god helg, mvh Marianne

    SvarSlett
  17. Grattis, så morsomt, men det er da virkelig fortjent så lekkert som du har gjort det i huset.

    SvarSlett
  18. BoligPluss er beste bladet, abonnerer på det alt, men tar gjerne tre gratis blader. Veldig lekkert bord du hadde dekket i siste nummer og veldig artig med en sånn utfordring. Tror ikke jeg har stort å bidra med selv, men artig å se hvor flinke folk er og snappe opp noen tips :)

    SvarSlett
  19. Så gøy å se stua di og det fine bordet i interiørbladet BoligPluss:-) Skal ut og handle etterpå, håper de har bladet på butikken!!
    Fin helg til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  20. Gratulerer :) Så Boligpluss hadde lagt ut dette bildet på Facebook, og jeg så med en gang at det var hos dere!
    Skal absolutt kjøpe dette bladet! Og blir såklart med i lotteriet! God helg!!

    SvarSlett
  21. Digger bloggen din!!! Skikkelig god inspirasjon til fantasiløse meg. Er ikke fast leser av BoligPluss, men må nok kanskje få med meg dette nummeret uansett :-)

    SvarSlett
  22. Gratulere med forside i Bolig pluss. Koselig spiseplass hos deg. Kunne godt tenkt meg at det bladet dumpet ned i postkassen. Her det abbonementstopp. (Jeg lurer meg selv, for det hender det blir med blader hjem fra butikken, hihi.) Hilsen Drude

    SvarSlett
  23. Hei Kaspara,
    Åhh du er så FLINK!! Elsker denne stylingen din. Jeg bruker å låne BoligPluss av en venninne, og så låner hun Rom123 av meg, men denne gangen tror jeg at jeg må kjøpe bladet selv :-) Jeg brukte jo å abonnere på det før, men så måtte det vike for BoligLiv og Elle Decoration.
    Håper du får en fin kveld med Idol på TVen. Vi skal kose oss med vaniljebollene dine tenkte jeg.
    Klem fra Sølvi :-)

    SvarSlett
  24. Å, så morsomt! Fine spisetua di! Denne gangen skal jeg kjøpe Bolig+, må jo ta en nærmere titt:)

    SvarSlett
  25. Så GØY! Elsker spisestuen din, så den var helt perfekt til forsiden:)
    Gleder meg til å se bladet!!

    SvarSlett
  26. Hei, jeg er med på giborten, får gjerne gode blader i posten.
    Gratulerer med fine bilde..

    K.eilertsen (at) hotmail.com

    SvarSlett
  27. WOW, det var rett og slett et nydelig (og svarende) bilde av den vakre spisestuen din, Kaspara! Akkurat som det ser ut i virkeligheten, jo! : )
    Jeg skal i hvert fall sikre meg et eksemplar av Bolig Pluss på mandag!

    Og så vil jeg naturligvis være med i trekningen om de fine og inspirerende bladene!

    Fin fredags kveld til deg og dine!

    Klem Marthe

    SvarSlett
  28. Gratulerer med flott repotasje!
    Du har det helt fantastisk hjemme hos deg!!

    Jeg vil gjerne være med på lotteriet!!
    Krysser fingrene:-)

    Fortsatt god fredagskveld!

    SvarSlett
  29. Gratulerer! Så morsomt! Du er til inspirasjon for alle oss som er dine følgere på bloggen, og tenk nå når du ut til "alle der ute" også, herlig!
    Ha en fin fin fredag.
    Klem

    SvarSlett
  30. S Å G Ø Y !!
    Så gøy å være i bladet, skjønner at de kom på besøk til deg - Nå må jeg kjøpe bladet !

    Ha en koselig fredagskveld, snart Idol - whoop whoop ;D

    SvarSlett
  31. Så moro med reportasje fra det søte hjemmet ditt :)Må jo nesten kjøpe det interiørbladet også da.. :)
    Er gjerne med på lotteriet.
    Fin-fin fredagskveld til deg :)
    Klem,anette

    SvarSlett
  32. Jeg er med :) Elsker bolig pluss! Utrolig koselig spiseplass du har, veldig inspirerende. Jeg har spisebord og stoler fra bohus, helt enkelt, og i kjelleren står tre stoler fra bruktbutikken som skal males. Hadde tenkt lyse grå, men kanskje en av dem skal få en fiiin farge!!!

    SvarSlett
  33. Du har en superkoslig spiseplass, gjorde seg godt på glanset papir :)

    Jeg vinner gjerne abonnement, jeg ;)

    SvarSlett
  34. ÅÅÅ, det kiler i hele kroppen!!! GRATULERER!!:-) Så et bilde av bladet på mikrobloggtjenesten Instagram og ropte til Rasmus: det er jo hos Kaspara!! Så fantastisk! Visste at du hadde hatt besøk og jeg gledet meg enormt til resultatet, og det skuffet ikke! Utrolig fint lys i bildet, så herlig stylet (du er en mester), jeg er inspirert til tusen! Og veldig, veldig stolt av deg!

    Nå gleder jeg meg til å kjøpe bladet:-) Sa ja takk til tilbud om abonnement på tlf lenge før jul, men har ennå ikke sett snurten av det. Så jeg får heller kjøpe de;-)

    Ha en herlig fredagskveld, snart er det mer Idol, hurra! Vi heier på stryningen

    SvarSlett
  35. Fikk plutselig ikke skrevet mer i den første kommentaren, det er ofte sånn når jeg skriver med tlf. Men jeg ville bare ønske dere en herlig kveld!

    Store, varme hurraklemmer fra Marthe

    SvarSlett
  36. Får aldri for mange interiørblader :)
    ghermann@bbnett.no

    SvarSlett
  37. Så morsomt, og jeg liker supergodt spiseplassen din :) !Må jo kjøpe bladet jeg og, hvis ikke det blir utsolgt nå da.

    SvarSlett
  38. Heldige vi som følger bloggen din altså!! :D

    God helg til deg!

    Mvh Randi

    rkrovel@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Kjære gode Kaspara, jeg skjønte med en gang at det var ditt hjem bare jeg så fargene på bladet... SÅ HERLIG! og du er så superflink!! :) Er så innmari glad for at jeg fant deg her inne! :)

    Masse masse gode klemmer fra meg med ønske om en fantastisk helg!

    SvarSlett
  40. Gratulerer med reportasjen, du inspirerer mange.
    Kanskje jeg er en heldig vinner?

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  41. Gratulerer :-) veldig moro, jeg kjøper bladet på mandag. Men hadde vært stas å få den rett i postkassa :-)

    SvarSlett
  42. Så moro!

    Jeg er jo så nyskjerrig at jeg allerede nå tråler kiosker og butikker i håp om at noen lite rutinerte ansatte har satt det frem i bladhyllen. Jeg har så lyst og kose meg med det i helgen.....Så å få det i postkassen før det er til salgs i butikkene hadde vært noe for meg ;-)

    SvarSlett
  43. Næmen, Kaspara! Såå utrolig artig. Gratulerer så MASSE! Også selveste FORSIDEN og gode greier da! Det gjorde seg utrolig godt! Fargene, stemningenm interiøret og møblene. Oser av kreativitet og originalitet. Herlig! Kjenner meg nesten litt stolt på dine vegne, selv om jeg ikke engang har møtt deg. Knis! Riktig god helg til deg, du kreative sjel! Klem fra Beate

    SvarSlett
  44. Så artig! Og gratulerer. Skal kjøpe bladet på mandag den dag! Ha ei fin helg. Klem fra Emblas.kanel evahanne@online.no

    SvarSlett
  45. Sååå gøy!
    -og fortjent ;)
    Gratulerer så mye.
    Ut å kjøpe. Flott blad!
    Ha en fortreffelig uke 8.
    Njut i nuet.
    Klem

    SvarSlett
  46. Tenker det var en superkoselig lunch :-)Det ser alltid så trivelig ut hos deg, og at du får alle til å føle seg hjemme og velkommen :-) Koselig med interiørblad i posten, så håper på vinnerlykke. Fortsatt god helg :-)
    Klem Vigdis

    vigddan@online.no

    SvarSlett
  47. Hei Kaspara!
    Så gøy dette var da!! Dette må jeg kjøpe, vet du :)
    Herlig med blad som kommer dalende ned ja, ha Rom123 som kommer hjem til meg.
    Kan vel aldri få for mange interiørblader, så hadde vært trivelig om Bolig Pluss også kom flyvende hjem til meg ;)
    Takk for tipset om facebooksiden til søsterens din butikk, mye fint der!
    Ønsker deg en flott søndag, Kaspara! Og takk som vanlig for superhyggelig svar på min forrige kommentar...som er ei stund siden ;)
    Klem Irene
    Irenebv68@gmail.com

    SvarSlett
  48. Artig med reportasje og veldig moro med give-away! Gleder meg til å lese reportasjen på mandag! :)

    hanne.bjerkestrand@gmail.com

    SvarSlett
  49. Gratulerer Kaspara! Så morsomt, det bladet må jeg kjøpe! :)
    Fin kveld til deg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  50. For en flott forside! Har ikke fått bladet i posten enda, gleder meg til å lese reportasjen. Abonnementet skal fornyes snart, så 3 gratis nr hadde vært topp. God søndagskveld :-)
    Tina
    tinahollupbrand@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg vil gjerne være med i trekningen. maria_fasting@hotmil.com

    http://murakamisindresjelsliv.blogspot.no

    SvarSlett
  52. Så spennende, Kaspara! Det bladet må jeg kjøpe :-)
    Fortsatt god søndag til deg!
    Klem, Ina

    SvarSlett
  53. Så kult med reportasje! Gleder meg til å se:) Og jeg blir gjerne med i trekning om Bolig+ :)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  54. Heisann. Så stas med reportasje i bladet! Og, Litt interiørinspirasjon sier jeg ikke nei-takk til, så det hadde vært supert å få noen eksemplarer i postkassa..
    God søndag videre!
    LenaE

    SvarSlett
  55. Forsiden er kjempefin, gratulerer så mye! Jeg håper på vinnerlykke ;)
    Klem Kristine

    SvarSlett
  56. Det hadde vært fint å få bladet rett i postkassen...)

    Ønsker deg ei fin uke.
    Klem Frida

    SvarSlett
  57. Så lekkert! Utrolig fine bilder:) Gleder meg til å lese.

    Klemmer fra Ingrid (Ingrid.uh@gmail.com)

    SvarSlett
  58. Det ville været MEGA stilig at få et norskt interiørblad i postkassen, åhhh... som jeg ønsker mig det !!!!!

    SvarSlett
  59. Wow! Fantastisk fin forside! Hjemmet ditt er jo bare en eneste stor inspirasjonsbombe! Jeg kunne VELDIG godt tenke meg et lite boligpluss-abonnement, og hiver meg med på trekningen! :-)))

    SvarSlett
  60. Er schåå imponert jeg altså! Ser fortsatt daglig på bidraget ditt og elsker alle detaljene og fargene du er så flink til å sette sammen:)! Også forsiden!!! Morro! ps: Klem fra Iren (nerikunst@gmail.com) Lotteri er alltid morro:)!! Og den utfordringen hørtes jo spennende ut. Må ta meg en titt inn der:)

    SvarSlett
  61. Hååååper jeg ikke er for seint ute til å være med i kampen om et abonnement nå da!! :) gøy med forsiden!

    SvarSlett
  62. Den forsiden er så deilig vakker! :) Har fulgt med på bloggen din i flere år, og det er alltid en fryd å se bilder fra hjemmet ditt! Håper jeg rekker å få bli med på gi-borten. Håper på vinnerlykke!! //Lill Therese

    SvarSlett
  63. Min favoritt blogg ! veldig inspirerende ! :)) hilsen Janne (pedersen-janne@hotmail.com)

    SvarSlett
  64. Jeg blir gjerne med i trekningen.

    Hilsen Gro

    SvarSlett