onsdag 27. februar 2013

Hva?????



















































"Nå har du gått amok i dag og handlet vilt?" spurte far i huset lettere nervøs (?) en ettermiddag i London.
Mens han og Gutta Boys hadde vært på omvisning på Tottenhams bane og tømt Tottenham-butikken for fine supporter-effekter, hadde jeg tatt en tur alene med bussen til bydelen Camden (kommer tilbake til den)
"Jeg har bare handlet noen fine postkort til å henge på veggen med washi-tape", svarte jeg. "Hva???!!" sa far i huset forbløffet. "Bare postkort???"
Jo,  slik var det. Det skal ikke alltid så mye til. Noen postkort i favorittfarger  som får meg til å smile kan være det hele. Jeg liker veldig godt disse kortene med bokforsider.
Hvem tror at interiørbloggere bare  er kravstore og ting-fiksert??  ( Vel, det skal sies at bunken med kort var langt større enn disse tre da...., men svimlende summer var det ikke snakk om nei)


SUPER ONSDAG TIL DEG!




10 kommentarer:

  1. Fiiine...herre gemmini som jeg venter på å se Kasparabilder fra London;)) rene julaften jo...hi,hi...nå er det snart Idol...også Tone og Axel som har slått opp da...også har jeg lyst på olivenboller...men har ikke mel...hm...hva om jeg lurer brannmannen ned for å kjøpe...jepp, det er det jeg gjør...vi blogges, klem W

    SvarSlett
  2. Elsker den øverst til høyre! Er det noen som har laget kort av bokforsider? Veldig fine i alle fall. Håper du hadde en super tur til London. Er så lenge siden jeg har vært der nå at jeg lengter litt. Fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Vilken skön blogg du har:) Undrar om du har bloglovin att följa med?

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  4. Love the pony one, so cool! :)

    SvarSlett
  5. Superfine kort, så hurra for det innkjøpet :)

    SvarSlett
  6. Vi var i London i vinterferien vi og. Det ble ikke så mye shopping, man blir litt overveldet av alt man ser! Men inspirert blir man og en slik storby gir virkelig innputt. Sønnen min koste seg også med besøk på Hamleys, The Tower og madam Tussaud. Dumbeldors tryllestav fikk han også. Vi besøkte Spittafields marked, men det skuffa litt. Mye skrot og det eneste jeg kjøpte der var en plakat😄

    SvarSlett
  7. Vi var i London i vinterferien vi og. Det ble ikke så mye shopping, man blir litt overveldet av alt man ser! Men inspirert blir man og en slik storby gir virkelig innputt. Sønnen min koste seg også med besøk på Hamleys, The Tower og madam Tussaud. Dumbeldors tryllestav fikk han også. Vi besøkte Spittafields marked, men det skuffa litt. Mye skrot og det eneste jeg kjøpte der var en plakat😄

    SvarSlett
  8. Hi, hi du skriver så herlig!
    Må ha vært en topp tur... shopping og ikke minst Totten ham ;)
    Jeg har tenkt på deg og savnet deg på Vixen.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  9. For noen superfine kort!
    Herlige farger!
    Passer bra inn hos deg:-)
    Så gøy at dere har kost dere i London! Heldige deg som framdeles har barn som vil være med på tur! Savner det! Nå er våre så store at de reiser selv, litt rart i grunnen, det skjedde liksom plutselig...
    Kos deg i det fine været! Rene vårstemningen her i Farsund!
    Klem Siri

    SvarSlett
  10. Ej, hvor er de bare fine!! Jeg må male en hest ; )

    SvarSlett