fredag 6. september 2013

Den beste start på helgen...




























I dag har jeg hatt lunsj sammen med denne dama her, nemlig herlige Anne kjent som Hapel i bloggverden og HAPELNO på instagram. Å sitte på Annes romslige kjøkken å gumle ost og blå druer og drikke bøttevis med kaffe samt prate non stop er den aller beste oppvarming til en fin helg.



































Hvor mange kanner kaffe drakk vi, Anne????




























Annes hjem oser av sjarm og glade farger! Jeg elsker å være i dette huset, såååå feel-good-stemning her.























































Jeg "truer" meg alltid til å få se Annes nettbutikk-varer. Hun har særlig lagt vekt på supre barneprodukter enten det er tekstiler eller andre ting. Anne som er utdannet førskolelærer er sååååå god på dette!
Du besøker nettbutikken hennes her Hapel.no

HERLIG MED FREDAG DERE!
I morgen skal jeg røpe hva jeg har funnet på i dag.......hadde jammen meg ikke trodd dette da jeg sto opp i dag...

GLAD FREDDA` TIL DEG!

5 kommentarer:

  1. Looks like a fun, happy home! Thank you for the tip! :)

    SvarSlett
  2. Hei igjen Kaspara,
    Selv om jeg har megalang bloggepause (klarer ikke å si at jeg helt har sluttet) så må jeg innom av og til se hvordan det går med noen av favorittbloggene/bloggjentene, og da er du alltid en av de jeg besøker. Du inspirerer alltid med flotte bilder, skriver så bra og det er så hyggelig å få et lite innblikk i livet ditt... Du virker som en veldig flott jente/dame :-) Ser ut som du og Anne koste dere ordentlig idag. Ha en fin helg! Klem fra "MiaNostalgia" (Villa Lykke)

    SvarSlett
  3. Så utrolig koselig dette så ut, Kaspara! Kan ikke tenke meg et hyggeligere sted å innta lunsjen, jo foresten...det måtte vel blitt på ditt kjøkken det da ;-) Hapel har en herlig stil og et nydelig hjem, så avslappet og lekkert. Jeg liker så godt at hun innreder et miljø passende for hele familien, også barna! Å være mini i dette huset må være en fornøyelse :-) Takk for at du deler! Klem

    SvarSlett
  4. Anner er hærlig!!

    Fin hælg!
    Klæm Siw

    SvarSlett
  5. Så hyggelig! Utrolig flott hjem, la merke til at jeg har make lampe som henne. Den lille grønne fra Ikea i vinduet der, min er blå, men helt lik. Moro at det er flere som tar vare på eldre ikea-ting :-)

    Er spent på hva du har funnet på!

    God helg til deg!

    SvarSlett