torsdag 26. september 2013

Hei, mister Grey Hay!




























I dag har mister Grey Hay flyttet inn til oss, og han nyter å være omsvermet til tusen!
Gutta Boys grep han begjærlig med seg inn i lillestua og introduserte han for Fifa 14.  Mens de testet nye Fifa 14 var det rift om å sitte på den grå tøffingen "About a chair" fra Hay. Det sier alt! Gutta Boys har sine meget bestemt meninger om hva som er kult og ikke kult. I mellomtiden gikk jeg  hvileløs rundt og ville ha han inn i spisestua. Der ønsket jeg å sitte og drikke kaffe på den og bla i nye "Rom 123".
Som dere skjønner er hele Kaspara-gjengen inkludert far i huset fornøyd med nyanskaffelsen som er et resultat av et feilkjøp på fine "Lune Hjem" og stor tilgodelapp. I dag åpnet forresten "Lune hjem" ny og større  butikk i Storgata 28 i Tønsberg,  rett nedenfor torget og like ved Bolia.com Det bugnet med fristelser der, men jeg grep tøffe Mr. Hay, besinnet meg og gikk strake veien ut.

Jeg har tidligere hatt hvit "About a chair" på hjemlån her (selges på Nr. 9 i Sandefjord også), men konklusjonen er at det var grått som passet best her hjemme.

Forøvrig har jeg gjort en bruktfunn-kupp i dag også, bilder kommer! Fornøyd er jeg også med to loppemarkedsfunn fra sist helg.

Det går mot helg dere! Håper dere har gode høstdager.
Jeg er helt ute av instagram for tiden, men jeg skal prøve å lage ny profil, kanskje i løpet av helgen.

HA EN SUPER TORSDAG!




15 kommentarer:

  1. Lekker!
    Og passet fint med grått skinn i!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Gratulerer med fantastisk fin stol! En sånn kan veldig gjerne få flytte inn hos oss også. Den grå er utrolig flott.

    Spent på loppisfunnnene dine!

    God torsdagskveld! Klem fra meg.

    SvarSlett
  3. Å den var superfin!! Skjønner godt at det er rift om stolen hjemme hos dere:-)
    Grattis med nyervervelsen!

    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelig stol i flott farge:)
    God høsttorsdag til deg!
    Mari

    SvarSlett
  5. De stolene er kjempefine. Jeg har sikla på en slik selv :)

    SvarSlett
  6. Åååå nydeligeste stolen:))

    SvarSlett
  7. For en lekkerbisk! :) Ser for meg guttaboys krangler om stolen mens du venter spent på å få sitte i den! :) Herlig! Gleder meg til å se loppisfunnene og håper å få se deg på instagram snart!
    Fin kveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  8. I love that chair....and the door in the background, too. And the old typewriter. And the big storage box. And.....
    xxx, Karin

    SvarSlett
  9. Superfin! Ønsker meg Hay stol :)

    SvarSlett
  10. hehe.. ler av tekstene dine:) Høstferieplanene er klare og skal nok få presset inn et lite loppemarkedbesøk på Gjennestad også. Stolen din forresten va helt smashing

    SvarSlett
  11. Den passet jo helt perfekt hjemme hos dere!
    Skjønner godt at det ble kamp om finingen :)

    Klem
    //Signe

    SvarSlett
  12. Ååå, den er så fin! Jeg skal også ha en grå. :)

    SvarSlett
  13. Den er så fin! Og passer perfekt inn hos dere!
    Gikk og drømte om den jeg også, men den passet ikke til ryggen min så jeg endte med Eames. Lykke til videre med rundtflyttingen og innflyttingen, den føler seg nok hjertelig velkommen inn i hjemmet deres :)

    God helg :)

    SvarSlett
  14. Skjønner godt det er rift om stolen, den var lekker:)

    SvarSlett
  15. Oh, den er lekker! Gratulerer med ny stol. :)

    SvarSlett