lørdag 7. september 2013

Så er Kaspara også på Instagram


Jeg var SÅ innstilt på at jeg ikke skulle havne på instagram-kjøret. "Det holder med et sosialt medie" sa jeg overbevist og sta som et esel. Jeg er nemlig så avlegs at jeg heller aldri har vært innom facebook. "Jeg vil ikke bruke et minutt mer på sosiale medier" gjentok jeg meg selv til det kjedesommelige.
Mange herlige bloggvenner som lenge har frekventert mellom blogg og instagram har lirket, lurt og lokket for å få meg med i insta-gjengen uten hell.
SÅ.... en dag var plutselig Gutta Boys på instagram som alle deres kompiser også er. "Mamma, kan ikke du også hive deg på instagram???" bønnet og ba mine fine gutter.
HM,........ Jeg som ikke skulle bruke mer tid på sosiale medier (les; blogg) enn jeg alt gjorde,  fordi jeg ikke ville stjele mer tid fra ungene mine kom plutselig i et dilemma...
Hos Hapel Anne i går hev hun ut innlegg på instagram før lunsjen og "likes" og trivelige kommentarer tikket inn. Tentes en liten gnist der tro...?
Så kommer jeg hjem og eldstemann nærmest overfaller meg "Mamma, kan ikke jeg hjelpe deg med å opprette en instagram-profil nå????"
Hva skjer? I neste øyeblikk får jeg beskjed om å finne eller ta et profilbilde raskt og jeg gjør alt som min 12 årig sønn instruerer meg til... og vips så er jeg altså på instagram jeg også!
Blir jo litt varm i hjertet når jeg ser kompiser av Gutta Boys har lagt seg som følgere av meg og trykker "likes" på hjemmesydde vintageskjerf! Herlige gutter!

Så vil du følge meg på instagram også er det bare å søke på KASPARASREGNBUE
Det hadde jo også vært veldig trivelig om noen av dere anonyme lesere som jeg tipper er på instagram men kanskje ikke blogger titter innom, slik at jeg kan besøke dere også (om dere har åpen instagram da..)

Dette var altså den tingen jeg IKKE trodde jeg skulle gjøre i går men som jeg gjorde...
Om du tror at nå blir det smalhans på bloggen, så tror jeg faktisk ikke det. Den vil nok forbli hjertebarnet.

HERLIG LØRDAG TIL DEG!




11 kommentarer:

  1. Hurra for Kaspara på Instagram! Kjekt å kunne følge deg der også.

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Så du dukker opp der i går! Herlig!

    Heldigvis tar ikke instagram så mye tid synes jeg, bare en liten pustepause med mobilen et par ganger om dagen :)

    Ha en finfin lørdag
    //Signe

    SvarSlett
  3. Å skjønne kaspara ikke la instagrammen lure deg vekk fra blogging! Alle god bloggene jeg følger med på har blitt instafisert! Jeg har heller ikke slengt meg inn på dette sosialmediet, kanskje jeg må det! Uff, men man blir så lett hekta og plutselig er der ikke rene klær eller kjørler;) jeg er en av de anonyme, men leser bloggen din hver dag! Mitt lysglimt og ro for skjelen i en hektisk hverdag! Tusen takk!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan anonym
      Tusen takk for veldig koselig hilsen som varmer med langt inn i hjerterota!!! Du, jeg lover at bloggen ikke skal lide på grunn av instagram`en. Jeg elsker jo å skrive og på instagram er det ikke så rom for det. Instagram kan ikke erstatte bloggingen for meg, og jeg har aldri vært blogglei. Ikke et sekund en gang!!
      Så som jeg har truet med mange ganger før; dere kommer til å slite med meg til jeg er langt opp i 80-åra, hi,hi.
      Kanskje jeg må fjernes fra NIb med tvang til slutt.
      Ønsker deg gode høstdager og det er fantastisk å høre at en kan være lysglimt og ro for sjelen. Tusen takk!!!
      Gode klemmer fra Kaspara

      Slett
  4. Åååå så koselig da skal leite deg opp:)herlig når guttene ville hjelpe deg og!
    Nyt kvelden skjønne deg❤
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så kjekt!! :) Jeg gleder meg til å følge deg på instagram også :) Nå har jeg lagt meg til som følger på instagremmen din (@litehi). Dette blir spennende! Håper du trives der inne - men at du likevel fortsetter å blogge :) Bloggen din er så herlig!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Så kjekt! Jeg hadde samme tanker som deg, men var plutselig med :) Det tar heldigvis ikke så mye tid - faktisk mye mindre enn blogging noe som dessverre har gått litt ut over den, så nå jobber jeg med å være litt flinkere der inne... Jeg ser frem til å følge deg på IG også :)

    SvarSlett
  7. GØY at du er på insta!! Velkommen :)

    SvarSlett
  8. Ja instagram er hurtigt og nemt, det lider mange blogs (inklusiv min egen) lidt under.. men jeg holder på, at blogs har noget mere dybde end instagram og håber, at der holdes liv i mine ynglingsblogs - og så må jeg sparke lidt energi i min egen igen også :)

    SvarSlett
  9. Velkommen til Instagram - jeg har straks tilføjet dig! :D

    SvarSlett
  10. Velkommen til instagram! Kjekt å følge deg :-)

    SvarSlett