mandag 30. september 2013

Kaspara på instagram igjen





























Etter jeg rett og slett "datt" ut av instagram  på mystisk vis  og mistet bilder, følgere og det hele og ikke klarte å få logget meg på igjen, har jeg nå endelig fått laget ny profil. Nanvet du kan søke på for å finne meg er kasparasregnbue2
Veldig stas om du stikker innom!
En liten titt inn på soverommet i dag. Det fine alfabetprintet (bokstavene har formen til tradisjonelle byggeklosser) fra Fjeldborg.no. er nå havnet her. Det ville ikke overlevd vinteren i utestua.

FIN MANDAG TIL DEG!

4 kommentarer:

  1. Happy to see you again in Instagram! :) I fell in love with the moustache pillow in the earlier post! Can you tell me where it's from? Or did you make it yourself? :)

    SvarSlett
  2. Hadde gjettet på at det bodde en kaspara her etter mønsteret på dynetrekket å bedømme, hehe...! :-) God mandagskveld! Her står sedvanlig bonderomantikk og skandinavisk krim på tapeten i kveld. O´lykkestung! Klem fra Beate

    SvarSlett
  3. Godt du ikke ga opp instagram helt søte du! Kjekt å få fulgt med på dine kreative krumspring både her og der :) Lillemor har samme sengetøy som dere, elsker det!

    Håper dere nyter høstferien der syd :) Her er det neste uke, og jeg skal ta meg noen dager fri. Må få unna noe rot her før vinteren tar oss, og så sjefen kommer seg inn til fryseren etter elgjakta...

    I natt var vi to på cafe forresten! Hihi! Ikke måte på hva man rekker på noen nattetimer... Ehh... Hehe.

    Ha en videre strålende oktoberdag!

    SvarSlett