torsdag 19. september 2013

Små detaljer fra storesøsters hjem




























Selv om storesøsteren min med interiørbutikken Nr. 9 og jeg begge er opptatt av interiør, har vi det litt ulikt i hjemmene våres. Søsteren min har alltid brukt mindre farger enn det jeg gjør, men jeg liker veldig godt mange av tingene hun omgir seg med som f.eks. det fine gamle skrivebordet hun har i gangen, Dots-knaggene, de røffe gryteklutene på kjøkkenet og tenk at hun har et brett med hester der også ! Det oppdaget jeg først nå når jeg lagde dette innlegget. Det er nemlig jeg som har hatt hester som hobby i min ungdom og faktisk hadde traverhest sammen med pappa som var lidenskapelig hesteinteressert. (Søsteren min som er 15 år eldre enn meg, hadde for lengst flyttet hjemmefra da) Nå drev jeg forøvrig  ikke bare og kjørte rundt i sulky, men jeg drev også mye med ridning og sprangridning.
Pappa hadde nok likt søsteren mins brett særdeles godt, humret  og kommentert det hadde han levd enda.'

Sola skinner og fint er det!
HA EN GLAD DAG!



6 kommentarer:

  1. Så gøy å se bilder fra hjemmet til søsteren din! :) Elsker de dots knappene.

    Fin dag til deg Kaspara! I Ålesund skinner sola, så nå skal jeg og Vilde ut på trilletur. :)
    KLem

    SvarSlett
  2. Hei Kaspara! Så fint S har det! Det skriveborder er fantastisk - et slikt ønsker jeg meg. Så et lignende på loppis forrige helg, men det var solgt. Ha en fin dag. Klem fra nabo'byn.

    SvarSlett
  3. Morsomt og fint å se. Vi har litt ulik stil jeg og søsteren min også :-)
    Nyt dagen!
    klem Vibeke

    SvarSlett
  4. Så morsomtvå sjå,eg og søstera mi og har heilt ulik stil,ho har det klassiske med litt gammelt iblandt det andre men det er jo litt gøy at vi alle har ulik stil ellers så hadde det blitt kjedelig hihi:)
    Ønsker deg ei god helg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Så koselig glimt fra din søsters hjem da! :-) Jeg aner en usedvanlig høy dose kreativitet både hva arv og miljø angår, som har gjort dere like interiørinteresserte begge to. Så morsomt det må være å brenne for noen av de samme tingene. Liker det lille jeg ser av interiøret hennes veldig godt. Ønsker deg en fortreffelig fredag, flotte Kaspara!

    SvarSlett