fredag 23. august 2013

ABC-poster fra Fjeldborg




























Fin ABC-poster fra Fjeldborg.-Ingrids nettbutikk er kommet i hus. Ingrid leverte den egenhendig på døren min, for vi er jo fra samme fine by vi to.
Posteren er fra tyske Snug. Med mange år på baken som norsklærer er det kanskje ikke så underlig at jeg elsker bokstaver som igjen kan skape magiske ord...
 Flere bokstaver finnes innen rekkevidde;




























Poster fra Playtype handlet i hui og hast i Silkeborg da gutta var med på fotballcup i Danmark i sommer.
På bildene her er begge prøve-opphengt med washitape i utestua.

Nå flyr vi inn for helge-landing og her blir det jobbing i kjelleren og fotball-cup på programmet samt noe godt på asjettene og i glasset.

HERLIG HELG TIL DEG!

4 kommentarer:

  1. Herlige bilder du byr på denne fine fredagen! :) posteren er bare superstilig, og elefanten er råkul. :) fin helg til deg og dine Kaspara! Klem

    SvarSlett
  2. Den bokstavplakaten er så herlig, og jeg håper på å få plassert en i kjellerstua når den blir ferdig. Jeg er ikke noen norsklærer, men har alltid likt bokstaver, skriving og lek med penn og blyant ;)

    Gleder meg til oppdatering av kjellerprosjektet hos dere! Hos oss blir det nok ikke annet enn rydding og skuring i helgen, men er jeg heldig kan i alle fall litt grunning av gulv komme igang...

    Men nå er det full runde på jobb, behandling, og så hjem i en viss fart.

    Goood helg!

    SvarSlett
  3. Hei!
    Inspirerende bilder fra ditt nydelige hjem - som alltid...
    Tusen takk for koselig hilsen :) God helg!
    Klem fra Jane

    SvarSlett
  4. Great posters!!! Like the little elephant as well :)

    Lisanne

    SvarSlett