fredag 16. august 2013

Fin augusthelg til deg!



Enda er det sommer, og jeg skal love deg  jeg holder hardt fast i den årstiden, min favoritt.
Selv om Sandefjord er regntungt og grått i dag er det lovet sol i morgen, og jeg håper på hagefrokost og sol i fjeset.
I går tømte far i huset over halvparten av leira i kjellerstuetaket, bra jobba!
Vi skal også lage et gjesterom i kjelleren, og du skal selvfølgelig få følge med gjennom bilder hvordan kjelleretasjen etter hvert tar form.

Fredagen er her! Nyt helgen!


6 kommentarer:

  1. Heisann!
    Ser og leser at dere har hatt en herlig ferie! Den leiligheten virket jo veldig bra. Bra du ikke traff på en eneste kakkerlakk ;-) Ikke glad i slike kryp jeg heller.....
    Fine stoffer du har funnet, likte det grafiske mønsteret og de litt duse fargene.
    Lykke til videre med prosjekt kjellerstue, blir nok superbra, blir spennende å følge med! Leire i kjellertaket her også, men orker ikke tenke på det en gang.....

    God helg!

    SvarSlett
  2. Koselig bilde - flott fat! Jeg prøver så godt jeg kan å holde på sommeren her også, men det holder hardt med solfylte, men kalde, eller varme, regntunge dager... Ha en flott helg!

    SvarSlett
  3. Så fint sommerslig bilde og det er ho seinsommer og ikkje høst enda,mange som er komt i høstmodus men der er ikkje eg enda..
    Så spennende med prosjekt kjellerstove,blir nok knallbra!
    Nyt helga skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Wow, love your picture!! Happy Weekend!

    SvarSlett
  5. Kaspara, dette bilde er helt utrolig vakkert!
    Du, interiørmessen i Bergen har botanik som tema i konkurannsen
    som bloggerne kan sende inn. Du MÅ bare sende inn dette!

    Klæm Siw

    SvarSlett