torsdag 29. august 2013

Botanikk


I år som i fjor inviteres vi til å sende inn et bidrag til interiørstylist-konkurransen til den spennende
"Interiør &  Boligmessen"  i Bergen som går av stabelen 18.-20.oktober i Grieghallen. Siden det er så gresselig gøy å style, måtte det bli et bidrag i år også. For deg som leser bloggen min husker du kanskje det gamle sybordet jeg stylet rundt i fjor.
En fagjury velger til slutt ut tre bidrag til en finale, hvor finalistene må komme til Bergen og speedstyle den 19.oktober. Speedstyling høres helt crazy og vanvittig morsomt  ut både i deltaker-rollen og som tilskuer.

Jeg valgte å bygge opp bildet rundt min fine blomsterplansje fra Frou Frou.
Viden kjent for grønne fingre er jeg nok aldeles ikke. Jeg kaller meg selv "the flowerkiller" og må ha takknemlige og lette planter å stelle.

Styling er gøy!
Kanskje du sender inn et bidrag du også?







9 kommentarer:

  1. Så fint bidrag! Og masse lykke til. Skal du til Bergen på messa?

    SvarSlett
  2. Kjempefint bidrag, dette kan du! Eg elsker slike plansjer men har ingen sjølv. Lykke til i konkurransa! Klem frå mari

    SvarSlett
  3. Jeg elsker dine styling billeder! Held og lykke i konkurrencen! :D

    SvarSlett
  4. Nydelig bidrag Kaspara! Lykke til! :)

    God helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Så spennende! Masse lykke til :-) Syntes det var virkelig fint bidrag!

    SvarSlett
  6. Helt nydelig - som alltid! Takk for bidraget! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!!!! og fin dag til dere!
      Hilsen Kaspara

      Slett
  7. Nydelig bilde med flotte farger. Du er flink med farger :-) Lykke til med bidraget!

    SvarSlett