torsdag 29. august 2013

Små grønne drypp og fin billig pute























































Jeg må ha noen små grønne drypp i min korallfargede verden. Jeg er ikke så glad i knallgrønt men mer det  pastellgrønne og petroleumstoner.
Den sorthvite puten på krakken er ny og så fin grafisk. Den er kjøpt på Jysk og kostet 99 kroner med innerpute i. Godt kjøp!

Her jobber minstemann og far i huset med å tømme kjelleren for leire fra taket. Far i huset serverer bøtter med leire ut vinduet og minstemann legger det på tilhengeren. Godt team-arbeid og en solid aksje til ukelønnspotten for tiåringen.

ØNSKER DEG EN NYDELIG AUGUSTKVELD!


5 kommentarer:

  1. Enig med deg! Den milde grønne er absolutt den fineste, og passer godt inn hos deg :-)
    Har endelig fått min egen blogg fargehverdag.bloggspot.no Ta gjerne en liten titt innom :-)

    Nydelig augustkveld til deg også!

    SvarSlett
  2. Hihi...magisk, i dag ringte datteren min som har begynt på sykepleien og fortalte om at hun slet litt med å lære seg om celler...etter kun 14 dager som Florence Nightingale er det nok vanskelig å lære seg alle kroppens små byggeklosser...ba hun ta en titt innom bloggen din i dag jeg da...;)) Fineste skoleplansjen;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisan Ninamor
      Ja, er ikke den plansjen fin? Fra å ha vært en av de jeg var usikker om jeg kom til å beholde, har den rykket fram til en av de første plassene. Noen ting må man gi litt tid.
      Er vel ikke akkurat celle-ekspert jeg heller. Hei, hei Ninadatter om du titter innom forresten!
      Her skal det spises sen middag nå. E og Ludvig er ferdig med sjauingen og August er kommet hjem fra trening.
      Gode dager til deg!
      Klem fra Kaspara

      Slett
  3. Bra med teamarbeid. Godt for de yngre å bidra. Fint grønnskjær hos deg. Puta er stilig.
    Klem

    SvarSlett
  4. Alltid så nydelige bilder fra hjemmet deres! Blir inspirert og glad hver gang jeg ser innleggene fra deg! Fin september til deg!

    SvarSlett