søndag 25. august 2013

Søndagskveldskos i utestua




























Enkel og veldig god søndagskveldskos; syrlig nedfallsepler fra hagen blir amerikansk epleform.
Smaker nydelig med vaniljesaus.
Jeg legger først epler i båter i paiformen med kanel over og mikser deretter lik mengde smør, sukker og mel og heller blandingen over eplene.
I dag ble det 120 gram av hver sort. Så godgjør formen seg i ovnen på 200 grader ca. 30-40 min.
Len deg tilbake, drikke god kaffe til og NYT!

FIN UKESLUTT TIL DEG!




5 kommentarer:

  1. Mmmm, den ser veldig god ut, kan godt hende eg prøver meg på den:-). Har tidlegare baka olivenbollane dine og dei var kjempegode:-)
    Tusen takk for at du deler Kaspara! Ha ei superduper veke! Klem frå Mari

    SvarSlett
  2. Åh, den ser helt nydelig ut! :)

    Ønsker deg ei herlig uke! Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Det såg knallgodt ut og så koselig å nyte det i utestova:)
    Du har det så fint:)
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Så lekkert du har det. Imponert!

    Mari

    SvarSlett
  5. Mmmmm....
    Jeg fikk akutt behov for noe søtt nå kjenner jeg!
    Spennende besøk hos deg i dag da ;) Kjekt å få en liten 'sneakpeak' ;)

    Håper du får en videre fabelaktig uke!
    Barteklemmer, uten bart vel å merke... Hihi :)

    SvarSlett