lørdag 31. august 2013

Et ny-sydd høstnett





























Nei... da, jeg har ikke sluttet å sy. Symaskinen har hatt en god lang sommerferie, men de siste dagene har jeg hatt jevnlig små stevnemøter med den.
I går sydde jeg et høst-nett i noen gjenbruksstoffer jeg synes er ganske vakre.




























MEN..... høstnett eller ei, jeg tviholder på sensommeren. I dag har det vært aldeles skjønt i bakhagen vår, og bikini ble igjen fisket fram fra skapet på sommerens siste dag. Selv om vi skriver høst når datoen bikker over til 1.september, tror jeg optimistisk at vi får mange solrike, herlige dager framover.

ØNSKER DEG EN KOSELIG LØRDAGSKVELD!



5 kommentarer:

  1. Hej!

    Vilken härlig väska.Återbrukat material är det bästa.

    Kram kram

    SvarSlett
  2. Ja, vi får håpe på fleire solrike, varme dagar sjølv om kalenderen viser september! Flott nett du har sydd, kjempeflink er du Kaspara:-). Eg har ikkje rørt symaskina mi på år og dag, men må snart tørke støv av den. Har nemleg fjerna skinnsofaen og tatt i bruk ei gamal ramemadrass som frå no av skal fungere som sofa. Har sett føter på den og så må eg sy eit avtagbart trekk til den + puter sjølvsagt. Får håpe maskina ikkje begynner å krangle med meg;-)
    Stor klem

    SvarSlett
  3. Hei på deg!!
    Jeg er heller ikke klar for høst, det er jeg vel i grunnen aldri....Liker så veldig godt sommer, sol, bading...
    Kjempefint nett du har sydd! Heldige deg som finner og har alle de fine stoffene! Den skoleplansjen med Sebra har jeg også, for tiden er den stuet inn i et kott sammen med andre plansjer jeg ikke har framme! Kanskje Sebraen får se dagens lys nå...Pleier å bytte litt på plansjene, kan jo ikke ha alle framme alltid.
    Ønsker deg mange solrike og fine høstdager framover!!
    Klemmer fra Siri :-)

    SvarSlett
  4. Hei igjen:O) Ja, nå har det vært stille på bloggen min. Uff(!!) det var ikke helt planen det der:/ Men jeg får se om denne dumme "dataskulderen" min roer seg og godtar mer pc tid etterhvert. Med meg går det bra:O)! Vi venter faktisk en liten baby jente i slutten av desember, så her brukes mye av tiden til forberedelser til den lille skatten vår kommer:). Tenkte jeg må følge med på butikken din og se om du har noe/lager noe som kunne passe inn på barnerommet. Du er jo så flink med den symaskinen din:O). Ja, tenk det er første høstdag! Kjenner den friske høstluften men håper du klarer å holde litt på sommeren likevel:O). Klem fra Iren/Neri:O)

    SvarSlett
  5. Lekkert nett! :-) kjekt å bruke litt tid sammen med symaskinen, det har jeg prøvd meg på nå. Kommer ut på bloggen etterhvert :-)

    Håper du får en super uke!!

    SvarSlett