fredag 30. august 2013

Herlig bruktfunn



















































Her om dagen fant jeg en herlig slitt benk i en bruktbutikk. På utsiden av butikken sto den som bord for bruktbutikkeierens kaffekopp. Jeg måtte bare høre om den var til salgs, hvilket den var.
250 kroner fattigere ruslet jeg av gårde med benken under armen og var hinsides fornøyd med mitt bruktfunn. Jeg må smile hver gang jeg titter bort på benken. Den er mitt favorittmøbel her hjemme akkurat nå.

Fredagen er her igjen, og er ikke DET herlig?
ØNSKER DEG EN SUPER FREDAG!

12 kommentarer:

  1. For ein flott krakk! Og så elsker eg barteputa i bakgrunnen der, elsker slike humoristiske innslag i interiøret:-) Ja, herleg med fredag!
    Ha ei super helg Kaspara! Klem frå mari

    SvarSlett
  2. Nydelig benk, herlig slitt treverk. Heldig med den du ;-)
    Blir spennende å se reportasjen til neste sommer, blir nok helt fantastisk inspirerende.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Sånne krakker laget vi på sløyden på slutten av 70-tallet!
    GOD HELG!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei anonym
      Sier du det? Utrolig! I min tid som lærer har det bare vært små sløyd-oppgaver.
      Fin helg til deg også!
      Hilsen Kaspara

      Slett
  4. Sjarmerende krakk! :-) Riktig god helg til deg også!

    SvarSlett
  5. Kjempefin krakk! Liker så godt det slitte treverket.
    Skjønner godt du er fornøyd med det bruktfunnet:-)

    Ha en rktig god helg!

    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefin krakk, og for noen fine kopper, kupp de også?
    God helg!

    SvarSlett
  7. Flott og sjarmerende krakk :) Heldiggris!
    God helg :)

    SvarSlett
  8. Nydelig, litt av et kupp :) God helg!

    SvarSlett
  9. Så flott og sjarmerendes krakk,nydelig:))
    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Skjønner godt at det er favoritten nå!
    Nydelig! Så skjør, vakker og røff på en gang. Elsk!

    Her er det BMX-bursdagsfering i morgen.
    En veldig spent 8-åring som sovnet i kveld ;)

    Fin hælg! Digg!
    Siw

    SvarSlett
  11. Kjære Kaspara! Dette kaller jeg en bruktfunn! Utrolig flott krak :) Den kunne jeg god tenke meg å ha for gangen vår som er fortsatt litt naken. Jeg ønsker å ha en slik benk som kan brukes som sittebenk (skoer!) og stoppested for vesker eller jakker før de forsvinner i skapet. Ha en fin helg! Klemmer fra PillePalle

    SvarSlett