søndag 31. mars 2013

Et lite 1.påskedags-innlegg




























Det blir lite blogging om dagene, selv om vi har hjemmepåske. I dag har vi vært ved sjøen, grillet pølser og jeg har sett på havet som lå og blinket i solstrålene (noe av det beste syn jeg vet!) og plukket fine pinner og steiner. Det er alltid kjekt å ha litt naturmaterialer liggende på lur.



For dere som er kjent i Sandefjord, drar dere kanskje kjensel på Eftang.

Til frokostbordet i dag lagde jeg lomper med røkt laks i, en av mine favoritter og sååå lett.
Smør litt Snøfrisk på en lompe, legg på litt ruccola-salat og litt rødløkbiter samt røkt laks eller ørret. Trill lompen sammen og vips; deilig både turmat og hjemme-mat.

FINE DAGER TIL DEG!




6 kommentarer:

  1. Det hørtes godt ut du.Fine turbilder fra turen deres. Nyt siste påskedagen.
    klem

    SvarSlett
  2. Koselige påskebilder:-)
    Supersøt den lille harepusen!
    Noterer det som tips til neste påske:-)

    Klem

    SvarSlett
  3. Så fine bilder og nydelig collage med bilder frå havet :-) Det er ei fin tid vi går i møte, ha ein fin kveld :-)

    SvarSlett
  4. Det ser deilig ut ved sjøen! Flott kollasje: Vi får virkelig kjenne på stemningen :)

    SvarSlett
  5. Mums, lomper med røket laks er så godt. Vi pleier å bruke kremost med dill sammen med laksen, det er også veldig godt;) I morgen begynner hverdagen igjen, det skal bli litt godt også, syntes hverdager egentlig er best jeg. Nå teller jeg dager, 25 dager igjen til det hele skal være klart og trykk på "send" knappen kan foretas. Tipper det er mange som er så lei av å høre om denne oppgaven nå asså, men 4 år er lenge...ikke til å tro vettu;) Om du har noen ledige dager fremover, så tar jeg gjerne en liten pause fra det hele og kommer over fjorden en tur, bare send meg mail om du finner en ledig stund i løpet av de to nærmeste ukene evt. Ha en fin uke som kommer, klemmer fra Wilhelmine.

    SvarSlett
  6. Hallo fine du! Bare elsker den knappeknaggen, og ikke minst den fine påskeposen din!! Vi har også kost oss i Sandefjords skjærgård i påska... himmel på jord!!:) Fin etterpåpåskedag til deg!!:) (såå kjekt du likte humoristiske hay:)

    SvarSlett