onsdag 27. mars 2013

I symodus























































Med en hardtarbeidende far i huset og to sønner som tilbringer fridager på fotballbanen har jeg med liv og lyst hevet meg over symaskinen. Sy-lysten har ligget litt nede en stund, men nå er den tilbake i fullt monn.
Det er oppbevaringsposer jeg har sydd i går og i dag og nå ligger faktisk ti stykker ledige i min lille nettbutikk.
Det er naivistiske høne/fugleposer, John Blund, Kardemommeby osv.

OG......
sarte poser i nude og bruntoner for den litt mindre fargesterke...





























Sola stråler her i Sandefjord men enda er det mye snø i hagen og litt kjølig til å ta kaffekoppen ute.

HÅPER SOLA ER DER DU ER OGSÅ!

12 kommentarer:

  1. Hei i den kalde sola, Kaspara! Ja, det kunne gjerne vært varmere, men - så lenge det er sol får vi plassere oss med nesa mot sola i en lun krok!

    Så mange fine poser - og herlige kombinasjoner av farger og mønstre - Kasparaglad! Min Kasparapose i blåtoner er nå påskeferiestappet med heklegarn i ull, for jeg har planer om å mer eller mindre fullføre hekleteppeprosjektet mitt i påsken - ha-ha!

    Her forberedes det til avreise i morgen tidlig - godt med fri etter mye jobbing. Thea er hjemme fra Brighton, og Karen ligger rett ut med kyssesyke - hun orker å bli med til fjells, men skal bare stables fra sofaen inn i bilen, og så over på hyttesofaen. Håper hun kommer seg snart.

    God påske til dere

    SvarSlett
  2. Kjære Kaspara!
    Du frister med de fantastiske hjememsydde ting.. Sukksann. Hadde bare lommeboka tillatt påskeshopping -ler-
    Pose nr 3 er min FAVORTITT!!

    ...Ønsker deg og dine en herlig påske!
    Imrg er det skikkelig påskekos her hos oss, med grilling på terrassen med gode vennerm kanelboller og kakao. Krysser fingrene for at sola er med oss imrg også :D

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  3. Super smuk syning og herlige farver. Tak for de dejlige billeder.
    God påske :-)

    SvarSlett
  4. Fantastiske flotte bilder fra deg som vanlig, jeg blir bare så imponert jeg! Må innom nettbutikken din og se (igjen). Har egentlig pålagt meg netthandle-forbud, men av og til må man jo bare... Utrolig nydelig farge på bordet ditt, skulle ønske jeg kunne få den fargen til å passe inn hos meg, men da måtte jeg nok byttet ut alt

    SvarSlett
  5. Fine bilder! Og kjekt å høyre og sjå om syprosjekta dine :) eg går sykurs no og har snart sydd ferdig bukser til guten min. Skal legge ut bilder ettekvart:-)
    Ha ein fin kveld!

    Helsing
    detgoderom.blogspot.no

    SvarSlett
  6. Åhhh, så mye fint!
    Digger fargene!

    God påske,
    fra Mrs. Monday

    SvarSlett
  7. Kjempefine poser!! Gleder meg til nummer 2 kommer i posten!!
    Ha en fin kveld!!
    Siri

    SvarSlett
  8. Jasså du Kaspara, så candyputa fra Hay har kommet inn over terskelen hos deg også. Simpelt hen elsker den puta. Den står jo utrolig godt til interiøret, både hos deg og meg selv, om jeg må få si det, hehe! :-) Her pusses det opp til langt på natt i påskedagene. Ikke vært uttaforr dørterskelen og hilst på sola ett eneste minutt til nå. Ekstremt god på utsettelse av gevinst har jeg funnet ut. Oppdatering kommer på bloggen etterhvert. Ha fine og herlige dager sammen med gutta dine og symaskinen. Klem fra Beate

    SvarSlett
  9. så herlige bilder du viser, blir i kjempehumør og vil bare se mer:-)

    SvarSlett
  10. Hei på deg Kaspara;) Så fine bilder og finfine Kaspara stoffposer. Ønsker deg og dine en riktig god påske, her blir det påske bak tastaturet, teller dager nå asså, 4 uker igjen, skal bli så deilig;) Det lille grå settbordet er så flott sammen med de fargene du har i Kasparahuset for tiden. Akkurat nå skulle jeg ønske jeg hadde en kokke på kjøkkenet som kunne trylle frem de beste påskeretter til oss, skriving og middagslaging er ikke en bra kombinasjon;( Snakkes snart da, klemmer fra Wilhelmine.

    SvarSlett
  11. Hei

    Som vanlig vakre og inspirerende bilder.
    Kan jeg få spørre deg om noe?
    Jeg er i ferd med å lage ny nettbutikk (den gamle har krasjet fullstendig) og i den forbindelse har jeg lyst til å pusse opp bloggen min og får et mer enhetlig preg.
    Hvordan får du til å legge 3 x 2 bilder øverst og hvordan får du til å legge to bilder ved siden av hverandre?
    Bruker du Picasa eller noe sånt?
    Setter stor pris på om du har tid til å svare meg. Kjempegd påske til deg og dine.

    SvarSlett